استانها » البرز
کد خبر : 815502
شنبه - 9 شهریور 1398 - 17:43

کاخ مروارید میزبان دومین باغ گلهای کرج می شود

شهردار کرج گفت: اقدامات اولیه احیاء فضای واگذار شده کاخ مروارید به شهرداری کرج در حال انجام است و تلاش می کنیم دومین باغ گلهای کرج را در این کاخ ایجاد کنیم.

کاخ مروارید میزبان دومین باغ گلهای کرج می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، علی اصغر کمالی زاده، شهردار کرج ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج که در باغ گلهای پارک شهید چمران کرج برگزار شد، از واگذاری ۲۵ هکتار از فضای سبز کاخ مروارید به شهرداری کرج خبر داد و گفت: اقدامات اولیه احیاء این فضا در حال انجام است و تلاش می کنیم دومین باغ گلهای کرج را در این کاخ ایجاد کنیم.

شهردار کرج با اشاره به استقبال ۷۰ درصدی شهروندان از هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار کرد: این شهر از پتانسیل های خوبی برای توسعه فضای سبز و محل های گردشگری برخوردار بوده و در این راستا همکاری دستگاه های مربوطه با مجموعه مدیریت شهری کرج امری ضروری است.

وی باغ گلهای پارک شهید چمران را یکی از فضاهای شاخص شهر کرج برشمرد و مطرح کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری کرج بر افزایش فضاهای شاخص شهر کرج است و امسال هفتمین سال متوالی بود که نمایشگاه گل و گیاه در این پارک برپا شد.

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نیز در این مراسم ضمن تشریح برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج بیان کرد: تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ از دو ماه گذشته آغاز شده بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: اجرای مراسم نورافشانی به همراه جشن های شاد شبانه با حضور هنرمندان، برگزاری ورکشاپ های مختلف هنری و محیط زیستی و برپایی کلاس های آموزش شهروندی در زمینه گل و گیاه و اجرای تئاتر و موسیقی خیابانی از جمله برنامه های اجرا شده در هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج بود.

وی با بیان اینکه می توانیم با برپایی نمایشگاه های فصلی گل و گیاه وضعیت فضای سبز شهر کرج را نیز ارتقاء دهیم، اذعان کرد: با هدف تحقق شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شد، ۱۰۰ غرفه داخلی در نمایشگاه گل و گیاه دایر شد.

انتهای پیام/د