تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 515890
شنبه - 19 آبان 1397 - 11:54

چگونه فایل های خود را از Mac قدیمی به جدید منتقل کنیم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه فایل های خود را از سیستم Mac قدیمی خود به Mac جدید منتقل کن

چگونه فایل های خود را از Mac قدیمی به جدید منتقل کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه فایل های خود را از سیستم Mac قدیمی خود به Mac جدید منتقل کن

ید. قطعا می تواند این ترفند برای شما جالب و کاربردی باشد.

انتقال فایل ها از MAC قدیمی

شاید وضع Mac قدیمی شما به قدری بغرنج باشد که نیاز داشته باشید شروع جدیدی با Mac جدید خود داشته باشید و فایل و فولدرهای خود را به سیستم جدید منتقل کنید. اگر شما خیلی سیستم Mac قدیمی خود را دوست دارید ، به هر حال می توانید فایل ها ، برنامه ها و تنظیمات و اکانت های خود را به سیستم Mac جدید منتقل کنید. شما باید برنامه دستیار انتقال اپل را فعال کنید.

این سیستم درونی به کاربر اجازه می دهد که اطلاعات خود را از Mac قدیمی به سیستم جدید منتقل کنید. حالا می خواهیم به شما نحوه کار این موضوع را آموزش دهیم که می تواند برای شما دوستان کاربردی باشد.

سیستم تنظیمات دستیار انتقال اپل

قبل از اینکه با این برنامه کلنجار بروید ، به شما پیشنهاد می کنیم که از اطلاعات سیستم خود بک آپ بگیرید تا خدایی نکرده مشکلی رخ ندهد. بد نیست که به داخل سیستم خود سر بزنید و فایل های اضافی خود را نیز پاک کنید تا اطلاعات اضافی را همراه با خود به سیستم جدید منتقل نکنید.

چگونه فایل های خود را از Mac قدیمی به جدید منتقل کنیم؟

زمانی که شما از سیستم مک خود بک آپ گرفتید ، باید از این موضوع هم اطمینان حاصل کنید که هر دو سیستم Mac شما به روزرسانی شده باشد. حالا روی آیکن apple کلیک می کنید ، بعد حالا About This Mac کلیک می کنید و در آخر روی بخش Software Update کلیک می کنید تا از به روزرسانی شدن سیستم خود اطمینان حاصل کنید.

شروع انتقال

اگر مک قدیمی شما به روزرسانی شده باشد ، می توانید با استفاده از Wi-Fi این دو سیستم را به یکدیگر متصل کنید. حالا برنامه Migration Assistant را روی سیستم جدید خود باز می کنید. در این بخش Transfer From a Mac را انتخاب می کنید و بعد ادامه را می زنید. حالا در سیستم سابق خود نام مک جدید شما ظاهر می شود و بعد می توانید با اتصال این دو دستگاه باهم انتقال فایل ها را شروع کنید.