تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 491022
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 09:56

چگونه از گوشی خود در خارج از کشور استفاده کنید؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به روش هایی برای استفاده از گوشی خود در خارج از کشور آموزش دهیم که می تواند برای شما دوستان کاربردی باشد.

چگونه از گوشی خود در خارج از کشور استفاده کنید؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اینکه شما تلفنی در سفر خارج از کشور داشته باشید که مثل زمانی که در منزل هستید کار کند می تواند میزان استرس شما را کاهش دهد و باعث شود توانایی شما در انجام کارها چندین برابر شود. اینکه بتوانید از نقشه و مترجم گوگل استفاده کنید یا با دوستان و خانواده خود در منزل در ارتباط باشید می تواند باعث آرامش شما شود. راه هایی برای پدید آوردن چنین بستری وجود دارد که در ادامه این روش ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

اما این موضوع به نوع خط و گوشی شما بستگی دارد زیرا هزینه در حالت رومینگ در خارج از ایران برای کاربران می تواند سرسام آور باشد. در ادامه چند روش در این زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد:

روش اول : هیچ کاری نکنید ( یا ترجیحا هیچ کاری نکنید! )

هر یک از سرویس های اپراتوری قطعا بسته های مخصوص رومینگ برای کاربران خود مهیا کرده است که می تواند آسان ترین انتخاب برای آنها در زمان سفر به خارج از کشور باشد. شما پس از خریداری بسته مورد نظر می توانید گزینه Roaming Data را فعال کنید.

چگونه از گوشی خود در خارج از کشور استفاده کنید؟

روش دوم : استفاده از دیتا موقت در زمان سفر خارج از کشور

قطعا اگر شما از بسته های موقت دیتا استفاده کنید امکان زودتر از موعد این بسته های تمام شوند و شما پس از گذشت زمان کوتاهی با هزینه های سرسام آور مواجه شوید. ترجیحا به شما پیشنهاد می کنیم که چنین بسته هایی را انتخاب نکنید.

روش سوم : استفاده از یک سیم کارت محلی

یک انتخاب دیگر هم برای شما وجود دارد و آن استفاده از یک سیم کارت محلی مختص همان شهر است که می تواند کارهای شما را با همان روش سابق ادامه دهد. در هر حال این سیم کارت ها نیز هزینه هایی دارند ولی می توان با قیمت های مناسب آن ها را خریداری کرد و در مواقع لزوم از آنها استفاده کرد.

سیم کارت های مسافرتی نیز توسط بعضی از اپراتورها به فروش می رسد که می تواند کمک حال شما در شرایط و کشورهای مختلف باشد.