فرهنگ و هنر » قرآن و فعالیتهای قرآنی
کد خبر : 365253
شنبه - 6 مرداد 1397 - 15:15
از صبح امروز

چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران آغاز شد

چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از صبح امروز و با برگزاری رقابت‌ خواهران آغاز شد و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.

چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از صبح امروز در حسینیه ارشاد تهران آغار بکار کرد.

این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که بخش بانوان از امروز و بخش آقایان از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها تا روز ۱۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

در بخش بانوان خانم‌ها نیاورانی، خان بابا، افخمی، قلع‌ریز، موسوی‌نیا، نافذکلام و حسن‌خانی قضاوت می‌کنند و خیریه عچرش سرپرست گروه داوران بانوان است.

در بخش آقایان هم محمدرضا ابوالقاسمی و محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید، سعید رحمانی و حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا، امیر آقایی و معتز آقایی در بخش صحت حفظ، علی‌اکبر ملکشاهی و مهدی دغاغله در بخش لحن و امین پویا و حسن ربیعیان در بخش صوت قضاوت می‌کنند و کریم دولتی سرپرست هیأت داوران بخش آقایان است.

در این رقابت‌ها ۲۶۸ قاری و حافظ  قرآن کریم در دو گروه خواهران و برادران رقابت می‌کنند که شامل ۱۳۰ نفر در بخش بانوان و ۱۳۸ نفر در بخش آقایان است که در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم با هم رقابت خواهند کرد.

برگزیدگان این رقابت‌ها به مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/