تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 573045
یکشنبه - 25 آذر 1397 - 15:17

چرا گوشی منعطف سامسونگ قیمتی نجومی دارد؟

گوشی منعطف سامسونگ یکی از خاص ترین محصولات سال آینده محسوب می شود.

چرا گوشی منعطف سامسونگ قیمتی نجومی دارد؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع، گوشی منعطف سامسونگ یکی از خاص ترین محصولات سال آینده محسوب می شود. به نظر می رسد این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود ۱۸۰۰ دلار روانه بازار فروش خواهد شد. در نگاه اول، قیمت این محصول بسیار غیرمنطقی خواهد بود زیرا طی سال ۲۰۱۸ هیچ کدام از پرچمداران برندهای مختلف، حتی خود سامسونگ نیز با این قیمت روانه بازار فروش نشده اند. حال امروز اخباری منتشر شده است که نشان می دهد گوشی منعطف سامسونگ با قیمتی منطقی روانه بازار خواهد شد.

امروز اخباری توسط یک موسسه کره ای منتشر شد که قیمت گوشی موبایل گلکسی A9 پلاس و آیفون ایکس اس مکس را با قطعات موجود در این گوشی هوشمند مقایسه کرده که بسیار جالب توجه است. این گوشی های هوشمند در حال حاضر در کنار پرطرفدارترین گوشی های سال قرار دارند.

در تصویر زیر نکات بسیار جالبی وجود دارد که علاوه بر ویژگی ها و قطعات گوشی های یاد شده، نشان می دهد سامسونگ ۶۵درصد سود را برای گوشی های خود در نظر گرفته است که در مجموع با قیمتی در حدود ۱۸۰۰ دلار برای این گوشی هوشمند رو به رو می شویم. با وجود این، اصلی ترین دلیل برای گرانی گوشی منعطف سامسونگ، قیمت بالای قطعات و تلاش سامسونگ برای حاشیه سود همیشگی خود است.

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند به این موضوع اعتقاد دارند که گوشی های هوشمند منعطف به مرور قیمت خود را از دست می دهند؛ با این حال اخباری وجود دارد که نشان می دهد این موضوع تا حدودی درست است اما این موضوع تا اندازه کمی در میان گرانی های موجود برای ساخت این محصول دخیل است. بر اساس نمودار زیر، گوشی های هوشمند منعطف می توانند تا قیمتی در حدود ۱۳۰۰ دلار برسند اما این موضوع تا سال ۲۰۲۲ زمان می برد.

چرا گوشی منعطف سامسونگ

گوشی منعطف سامسونگ با چه قابلیت هایی روانه بازار فروش می شود؟

گوشی منعطف سامسونگ اوایل سال آینده میلادی روانه بازار فروش خواهد شد و در کنار موبایل های سال ۲۰۱۸ سامسونگ قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند با توجه به اخبار موجود پیرامون این کمپانی کره ای، با صفحه نمایش Infinity Flex و رابط کاربری منحصربه فرد و خاص سامسونگ به فروش خواهد رسید. سامسونگ مدتی  پیش اعلام کرد به کمک گوگل یک رابط کاربری فوق العاده در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در حالتی که گوشی هوشمند منعطف سامسونگ صفحه نمایش ۷.۳ اینچی داشته باشد، دارای تراکم پیکسلی ۴۲۰ پیکسل بر اینچ خواهد بود و از رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند با نسبت تصویر ۴.۲ به ۳ در حالت صفحه نمایش خود وارد بازار فروش خواهد شد.

در حالت ۴.۵۸ اینچی، این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر ۲۱ به ۹ است. این گوشی هوشمند در کوچک ترین حالت خود دارای رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ است. همچنین این گوشی هوشمند با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش خواهد شد، اما اولین موبایل مجهز به این قابلیت نخواهد بود.

حال باید دید سامسونگ می تواند امکاناتی را برای کاربران فراهم کند تا بتواند آنها را به خرید این گوشی هوشمند گران قیمت، ترغیب کند یا خیر. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا قیمت محصولات خاص سامسونگ می تواند در فروش محصولات این برند تاثیرگذار باشد؟