استانها » البرز
کد خبر : 488693
دوشنبه - 30 مهر 1397 - 10:42
پالیزگیر برای مبارزه با کم‌فروشی شخصا دست به کار شد

چانه کم‌فروشی نانوایی زیر ذره‌بین آقای فرماندار

فرماندار ساوجبلاغ برای مبارزه با کم‌فروشی شخصا دست به کار شد و به نانوایی‌ها و فروشگاههای عرضه کالا رفت و از این مکان‌ها بازدید وسرکشی کرد.

چانه کم‌فروشی نانوایی زیر ذره‌بین آقای فرماندار

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز ، عصر دیروز ابوالقاسم پالیزگیر  بصورت سر زده به نانوایی سنگک در روستای کردان رفت و با وزن چانه خمیر نسبت به این نانوایی معترض شد و در نهایت با احضار مدیر اقتصادی  و اصناف، این واحد به کم فروشی محکوم شد.

فرماندار ساوجبلاغ در نانوایی  شهر کوهسار به خبازانی که آرد دولتی دریافت می‌کنند هشدار داد حق ندارند نرخ نامه جدید با عنوان کنجدی نصب کنند، نان باید مطابق مصوبه ابلاغی فروخته شود.

وی از ادارات مرتبط اعم از بهداشت، اتاق اصناف، اداره صمت خواست تلاش بیشتری در این روزها حسب وظیفه خود در بازرسی‌ها داشته باشند، وی گفت کم کاری در این شرایط سم است.
پالیزگیر گفت: دربازدید سر زده از یک فروشگاه بزرگ در کردان متوجه مقادیر زیادی کالای قاچاق،  محصولات فله غذایی، گوشت‌های فاقد تاریخ مصرف شدیم این یعنی ادارات  مرتبط کم کاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: بازرسی از فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها و حتی صنایع با شدت بیشتر  انجام خواهد شد اجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو مشکلات مردم را با گران کردن اجناس تشدید کنند.

انتهای پیام/و