استانها » البرز
کد خبر : 506033
جمعه - 11 آبان 1397 - 18:15
استاندار البرز خبر داد

پیگیری عدم همراهی برخی بانک‌ها در رفع موانع تولید در البرز

استاندار البرز گفت: عدم همراهی بانک‌ها در رفع موانع تولید پیگیری و علت آن بررسی شود.

پیگیری عدم همراهی برخی بانک‌ها در رفع موانع تولید در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج ، محمدعلی نجفی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع استان البرز اظهار داشت: امسال طبق مصوبه دولت عدم همراهی بانک‌ها در رفع موانع تولید پیگیری شده و مدیران عاملی که کوتاهی کرده‌اند توبیخ می‌شوند.

وی با بیان اینکه البرز دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه تولید است که از جمله آن می‌توان به تولیدات صافی برای بیماران دیالیزی اشاره کرد، ادامه داد: با این وجود حدود چهار هزار دیالیزی استان البرز برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند که باید موضوع بررسی شود.

وی افزود: طرح توسعه شرکت تولید تجهیزات پزشکی هلال احمر باید به جد مورد بررسی قرار گرفته و با تعامل سازمان‌های ذیربط حل و فصل شود چراکه این شرکت تولیدات حائز اهمیتی در راستای تامین نیاز بیماران دیالیزی دارد.

استاندار البرز اضافه کرد: رونق تولید به ایجاد بسترهای اشتغال و گردش چرخ‌های اقتصادی کشور کمک می‌کند از این رو ضرورت دارد که موانع این راه با عزمی جهادی برطرف شود.

وی با بیان اینکه امروز باید در تولید با نگاه هرچه بیشتر به سمت اشتغالزایی پیش رفت، گفت: سازمان محیط زیست با اولویت رونق تولید، موانع طرح‌های توسعه را برطرف کند.

انتهای پیام/و