استانها » البرز
کد خبر : 825265
پنجشنبه - 21 شهریور 1398 - 15:52

پینگ پنگ باز البرزی به عضویت تیم منتخب آسیا درآمد

کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، نوید شمس پینگ پنگ باز نابغه البرزی را برای عضویت در تیم منتخب آسیا برای حضور در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان انتخاب کرد.

پینگ پنگ باز البرزی به عضویت تیم منتخب آسیا درآمد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا اعضای تیم منتخب نوجوانان قاره کهن را برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان که از یکم تا هفتم آبان ماه در لهستان برگزار می شود انتخاب کرد. بازیکنانی از کشورهای چین، کره جنوبی، هند و ایران به عضویت تیم منتخب آسیا درآمدند.

کنفدراسیون آسیا با توجه به بازی های خوب نوید شمس، ملی پوش البرزی و ارزنده تنیس روی میز کشورمان در هنگ کنگ و مغولستان و دارنده رنکینگ پنج نوجوانان جهان، او را به عنوان یکی از بازیکنان آسیا انتخاب کرد.

پیش از این نوشاد عالمیان در سال ۲۰۰۶ و رادین خیام در سال ۲۰۱۸ در قالب تیم منتخب نوجوانان آسیا در رقابت های جهانی حضور داشتند اما نوید شمس با حضور در لهستان سومین بار خواهد بود که رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان را تجربه می کند.

شایان ذکر است شمس در دو دوره گذشته این مسابقات به عنوان قهرمان هوپس دنیا در قالب تیم منتخب هوپس جهان در این رقابت ها حضور داشت.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/