تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 402144
سه شنبه - 6 شهریور 1397 - 17:18

پیش فروش میت ۲۰ لایت در آلمان و لهستان قیمت و زمان عرضه میان رده هوآوی را لو داد

تا این لحظه میان رده جدید هوآوی میت ۲۰ لایت به صورت رسمی معرفی نشده، اما این موضوع جلوی پیش فروش این گوشی را نگرفته است. هم اکنون میت ۲۰ لایت در کشور های آلمان و لهستان قابل پیش خرید بوده و زمان عرضه آن ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) علام شده است.

پیش فروش میت ۲۰ لایت در آلمان و لهستان قیمت و زمان عرضه میان رده هوآوی را لو داد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،تا این لحظه میان رده جدید هوآوی میت ۲۰ لایت به صورت رسمی معرفی نشده، اما این موضوع جلوی پیش فروش این گوشی را نگرفته است. هم اکنون میت ۲۰ لایت در کشور های آلمان و لهستان قابل پیش خرید بوده و زمان عرضه آن ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) علام شده است.

در صفحه پیش فروش کشور آلمان هیچ عکسی از این گوشی موجود نیست و فقط قیمت میت ۲۰ لایت ۴۳۵ یورو عنوان شده و به زمان عرضه آن اشاره ای نشده است.

بر اساس اعلامیه پیش فروش فروشگاه لهستانی قیمت میت ۲۰ لایت ۳۷۰ یورو اعلام شده است و این گوشی به همراه یک ترازو هوشمند هوآوی مدل AH100 به عنوان هدیه عرضه خواهد شد. به گفته این فروشگاه هوآوی میت ۲۰ لایت از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود.

این اولین باری نیست که گوشی های هوآوی پیش از معرفی رسمی در کشور لهستان پیش فروش می‌شوند. پیش از این میان رده دیگر هوآوی یعنی میت ۲۰ لایت قبل از معرفی رسمی در همین فروشگاه پیش فروش شده بود.

میت ۲۰ لایت دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی IPS با رزولوشن ۲۳۴۰*۱۰۸۰ است و با توجه به عکس های منتشر شده این گوشی از یک ناچ در قسمت بالایی صفحه نمایش بهره می‌برد. در بخش سخت‌افزاری این گوشی از تراشه کایرین ۷۱۰، ۶ گیگابایت حافظه رم، باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر و چهار دوربین بهره می‌برد. میت ۲۰ لایت دارای دوربین اصلی دوگانه ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی است.