به گزارش پایگاه خبری ربیع،محسن رنجبر با اشاره به ضرورت پیش‌بینی اهرم‌های تشویقی برای ترغیب مردم به استفاده از بسترهای الکترونیکی برای بهره‌مندی از خدمات، گفت: استفاده مردم از خدمات الکترونیکی هزینه کمتری به شهر تحمیل می‌کند و تلاش داریم بسته‌های تشویقی را آماده کرده و به شورای شهر پیشنهاد دهیم تا این افراد از تخفیفاتی نیز بهره‌مند شوند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: درخواست ما از مردم این است که از این خدمات استفاده کنند تا شهرداری برای توسعه و بهبود این خدمات تلاش بیشتری انجام دهد.

رنجبر با بیان اینکه مجموعه شهرسازی شهرداری در مسیر الکترونیکی سازی خدمات، فعالیت زیادی کرده است، اظهار کرد: سامانه‌ای به عنوان «سرا» در مجموعه شهرسازی فعال شده و عمده زمانی که در روند ارائه خدمات شهرسازی صرف می‌شود برای تاییدیه نقشه، بررسی و… است، با این حال باید بروکراسی اضافی حذف شده و عملکردها سرعت بگیرد.

وی با بیان اینکه اهرم نظارتی شهرداری در خصوص سرعت و کیفیت ارائه خدمات الکترونیک شهرسازی سامانه ارزیابی عملکرد است، گفت: یکی از شاخص‌های سامانه ارزیابی عملکرد زمان پاسخگویی به درخواست‌ها است که استانداردی برای آن پیش‌بینی شده و در این سامانه ماه به ماه این زمان کنترل می‌شود و برای بهبود آن در اتاق‌های فکر بررسی و رصد و تصمیم‌سازی صورت می‌گیرد.