اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 650078
شنبه - 4 اسفند 1397 - 18:12
طهماسبی خبر داد:

پیش‌بینی احداث مرکز معاینه فنی در خیابان امام خمینی(ره)

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان از پیش بینی احداث مرکز معاینه فنی خودرو در خیابان امام خمینی خبر داد و گفت: تا دهم اسفندماه، پیمانکار احداث این مرکز از طریق مناقصه انتخاب خواهد شد.

پیش‌بینی احداث مرکز معاینه فنی در خیابان امام خمینی(ره)

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حال حاضر ۹ مرکز معاینه فنی در شهر اصفهان فعال است، در این راستا به منظور خدمات رسانی بیشتر به شهروندان اصفهانی و جلوگیری از صف‌های طولانی‌ مراکز، احداث ۴ مرکز معاینه فنی در جنوب و جنوب غرب اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای احداث مرکز معاینه فنی در خیابان امام خمینی(ره) ۱۲ درخواست مورد تایید سازمان قرار گرفت و از بین آنها در نهایت هفت درخواست حائز شرایط  شرکت در مناقصه هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: نهم اسفندماه مناقصه برگزار و پیمانکار احداث مرکز معاینه فنی در خیابان امام خمینی انتخاب خواهد شد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ساکنان غرب مجبور نخواهند بود برای مراجعه به مراکز معاینه فنی به شرق اصفهان سفر کنند و همین موضوع از حجم ترافیک شهر می‌کاهد.