اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 645352
دوشنبه - 29 بهمن 1397 - 20:03
مجیری خبر داد:

پیشرفت ۴۰ درصدی احداث بازار کوثر شهرک شهید کشوری

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: “بازار روز کوثر ۱۵” در شهرک شهید کشوری تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت ۴۰ درصدی احداث بازار کوثر شهرک شهید کشوری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: “بازار روز کوثر ۱۵” زیربنای۸۰۰۰ مترمربعی دارد که از این میزان ۳۰۰۰ مترمربع به فضای فروشگاهی و ۵۰۰۰ مترمربع به پارکینگ اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون این بازار ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: این بازار شامل یک طبقه پارکینگ در زیرزمین و فضای فروشگاهی و انبار در طبقه همکف است که با برآورد هزینه ۱۹۰ میلیارد ریال در حال احداث است و در سال آینده در اختیار اهالی منطقه شش و ساکنان شهرک شهید کشوری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازار روز کوثر ۱۵  مجهز به پارکینگ در طبقه زیرین بازار با ظرفیت ۲۰۰ خودرو است، ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات برخی از بازارهای روز نداشتن پارکینگ است، از این رو احداث پارکینگ برای این بازارها در نظر گرفته شده است.

مجیری خاطرنشان کرد: اقلام عرضه شده در بازارهای روز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شود و با توجه به اینکه این بازارها کالاها را بدون واسطه از تولید کننده خریداری می‌کند، کالاها با قیمت مناسب عرضه شده و تمام مایحتاج عمومی و سبد کالاهای مورد نیاز خانواده ها را حداقل با پنج تا ۴۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت درج شده در پشت جلد کالا عرضه می‌کند.

وی تصریح کرد: احداث بازارهای روز در مناطق مختلف شهری حجم سفرهای درون شهری را کاهش می‌دهد و در مصرف سوخت و حامل‌های انرژی صرفه‌جویی می‌شود.