استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 668370
چهارشنبه - 22 اسفند 1397 - 02:15

پیام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بمناسبت روز شهید

بسم رب الشهداء والصدیقین
«تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه گران مستکبر سرخم نکنند.

پیام مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بمناسبت روز شهید
یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد»  مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
 سلام بر ارواح مطهر شهدا و ایثارگرانی که با جانفشانی، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای ملت     شریف ایران به ارمغان آوردند. پویندگان راه حق که دعوت الهی را لبیک گفتند و قرآن کریم اینچنین آنان را  ستوده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» هدایتگرانی که با ایمان راستین همواره در اذهان و خاطره‌ها زنده خواهند ماند.
اگرچه تمامی روزها و ایام هفته به شهیدانی تعلق دارد که آبادانی ایران اسلامی، مدیون خون مطهر آنان است؛ اما یقیناً نامگذاری ۲۲ اسفند ماه و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به نام روز «بزرگداشت شهدا» می‌تواند در توجه به جایگاه شهدا و خانواده گرامیشان نقشی موثر داشته باشد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم به وجود چنین اسطوره‌هایی مباهات کرده و برخویش می‌بالد و آرمان‌های آنان را همواره هدایتگر راه خویش می‌داند و به تمامی شهیدان ایران اسلامی و شش هزار شهید استان و شهدای مظلوم مدافع حرم بویژه اولین شهید مدافع حرم کمیته امداد امام خمینی(ره) «امدادگر شهید مصطفی نبی لو» ادای احترام می‌نماید. امیدوارم بتوانیم با تأسی از اندیشه و سیره شهیدان، زمینه خدمت صادقانه و بی‌منت به ولی نعمتان تحت حمایت استان قم را فراهم آوریم و رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان توشه آخرتمان گردد.
اکبر میرشکار