استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 807709
شنبه - 2 شهریور 1398 - 15:04

پیام شهردار قم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم همزمان با هفته دولت در پیامی یاد و خاطره شهدای دولت خصوصاً شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

پیام شهردار قم به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش پایگاه خبری ربیع،دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد همزمان با آغاز هفته دولت و در آستانه روز کارمند در پیامی یاد و خاطره شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

خدمت به مردم و سعی و تلاش در جهت رفع مشکلات و ایجاد تسهیلات برای زندگی بهتر در سایه نظامی برآمده از خواست، نظر و مشارکت آحاد ملت، فرصتی است تا فارغ از هر نگاه سیاسی و حزبی، هدف اصلی خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به همان مردم را تسریع بخشید.

رشد و توسعه کشور عزیزمان ایران اسلامی به ویژه در ۴۰ سال اخیر و تحت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بدون شک مرهون و مدیون تلاش و خدمات بزرگ‌مردانی است که با ایمان و اعتقاد مسیر پیشرفت و آبادانی را پیموده‌اند و موفقیت امروز این نظام را باعث شده‌اند.

دولت به مثابه مدیریت کلان کشور و در پیشانی نظام برای خدمت به ملت، نقشی ارزنده و تأثیرگذار برای ارتقاء سطح کیفی زندگی افراد جامعه داشته و بدون شک در عرصه‌های مختلف و دولت‌های گوناگون قدم‌هایی کوچک و بزرگ برای طی این مسیر و نیل به اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شده است.

طوفان و کوران حوادث و دست‌درازی استکبار جهانی در تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران هیچگاه نتوانسته است خلل و بن‌بستی را برای خدمتگزاری خادمان ملت به وجود آورد، حتی آنگاه که با انفجار دفتر نخست وزیری جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ جمعی از کارمندان و دولتمردان درخت نوپای جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساندند.

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند. بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده‌‏اند. سوره احزاب؛ آیه ۲۳

تأسی به ویژگی‌های بارز شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای گرانقدر دولت رجائی و باهنر و مروری بر سیره‌ی عملی و اعتقادی ایشان در خدمت به مستضعفان در اوج اقتدار سیاسی و اقبال عمومی، در روزگار کنونی برای تمامی مسئولان و مدیران لازم و واجب است تا با الهام از همان دیدگاه انقلابی و منش جهادی مسیر عمران و آبادانی و خدمت به خلق را بپیمایند.

کارکنان و کارمندان خدوم ادارات، نهادها و ارگان‌های اداری و اجرائی در دولت جمهوری اسلامی ایران نیز همواره نقشی خطیر، سازنده و ارزشمند را در تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند و با تلاشی خستگی‌ناپذیر و در کنار مدیران و مسئولان توانستند خدمتگزاری راستین برای مردم باشند.

مجموعه مدیریت شهری قم نیز همگام و همراه با دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و ادارات، ارگان‌ها و نهادهای دولتی استان مقدس قم، برای گرامیداشت این ایام، با تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران مردم در شهرداری قم، ۷۵ پروژه شهری را با اعتباری بالغ بر ۲۱۰۰ میلیارد ریال در این هفته به بهره‌برداری خواهد رساند و تقدیم مردم عزیز و ولایتمدار شهر قم خواهد نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر دولت، شهید رجائی و شهید باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان، مدیران، مسئولان، کارمندان و کارکنان دولت تبریک عرض نموده و با قدردانی از تلاش، خدمات و زحمات صادقانه ایشان به ملت عزیز ایران اسلامی، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و ادامه مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان در سایه زعامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

دوم شهریور ماه ۱۳۹۸