استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 770867
چهارشنبه - 26 تیر 1398 - 14:46
سید مرتضی سقاییان نژاد:

پیام شهردار قم به مناسبت سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی را گرامی داشت.

پیام شهردار قم به مناسبت سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با ۲۶ تیر ماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی، شهردار قم با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد به این شرح است:

بسمه تعالی

شورای نگهبان رصدخانه ای دقیق برای پاسداشت اسلامیت و جمهوریت نظام است.

در شورای نگهبان، نگاه‌های دقیق مبتنی بر حفظ ارزش‌های دینی حاکم در جامعه وجود دارد. فلسفه وجودی شورای نگهبان تعیین صحیح مسیر و حرکت در آن است و این شورا رصدخانه‌ای دقیق برای پاسداشت اسلامیت و جمهوریت نظام می‌باشد.

از این شورا می‌توان به عنوان لنگرگاهی مستحکم در مواجهه با امواج طوفانی نام برد که ادبیات بکار رفته و تعابیر دقیق و معنی‌دار امام راحل و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در این خصوص، بیانگر حقیقت و حقانیت آن است و حاکی از اهمیت و تاثیرگذاری این نهاد انقلابی است.

این شورا از نعمت‌های با برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و اقدامات مبنایی و ریشه‌دار آن تضمین‌کننده سلامت حال و آینده نظام اسلامی است و تضعیف و توهین به آن، تضعیف نظام و به خطر انداختن وحدت ملی است.

کارنامه موفق عملکرد این شورا، دوستان را امیدوار و دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس ساخته و ایستگاهی محوری برای ترجیح اصل نظام بر سلایق شخصی است به گونه‌ای که جلوه‌هایی از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب شورای نگهبان تجسم یافته و هم دستاورد و هم حافظ انقلاب اسلامی است.

این شورا در مواجهه با دسیسه‌های دشمن با تمام قوا و اقتدار کامل ایستاده و همچون کوهی استوار در مقابل ناملایمات و تهدیدات دشمن با صلابت مقاومت می‌کند. تعدد و تکثر هجمه‌های مختلف دشمن به این نهاد با اقتدار، نشانه‌ آن است که دشمن از این بازوی توانمند بیشترین ضربه‌ها را خورده و این مجموعه فاخر در رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق عمل کرده است.

اینجانب ۲۶ تیر ماه سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان قانون اساسی را به مجاهدان مقتدر صیانت از قانون تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت روز افزون را برای خدمتگزاران در این شورا مسالت دارم.