اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » اقتصادی » پالایشگاه » پیشخوان » تولیدی
کد خبر : 1035169
چهارشنبه - 13 دی 1402 - 18:51

پیام تسلیت معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان به دنبال وقوع حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت بیش از ۱۰۰ نفر از هموطنان پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش روابط عمومی وبین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محمد ده‌ بیدیان معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با صدور پیامی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم شد.

وی در این پیام ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت و برای آنان آرزوی صبر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است…

«انا لله و انا الیه راجعون

ددمنشان زمان و تهیدستان تاریخ بازهم چهره کریه خود را نشان دادند و با نیت برهم زدن اتحاد و انسجام ملی مردم سرافراز ایران به اقدامی ناجوانمردانه دست زدند.

امروز خون پاک انسان‌هایی آزاده و شهروندانی بیگناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها ساخت، اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد.

این مصیبت بزرگ را به خانواده های معظم شهدا، ملت عظیم الشان ایران و همه آزادگان جهان تسلیت می گویم و ضمن آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان، انتظار داریم که به یاری خداوند متعال و همت نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی گروه‌های تروریستی و حامیان کوردل آنها در داخل و خارج از کشور مکافات این جنایت پرداخت کنند.

می‌دانیم که روح حاج قاسم سلیمانی، سردار دلها، بر سر بالین این شهیدان حاضر هست و برای آنان از خداوند متعال طلب مغفرت می‌نماید.»