استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 644171
یکشنبه - 28 بهمن 1397 - 15:44
شهردار منطقه هشت:

پیاده‌روسازی در پردیسان از عهده منابع مالی شهرداری خارج است

شهردار منطقه هشت قم گفت: اگر ۵۰۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی در پردیسان نیاز باشد و برای هر مترمربع ۱۰۰ هزار تومان هزینه نیاز باشد رقم بالایی برای این کار نیاز است که از درآمدهای شهرداری در حال حاضر خارج است.

پیاده‌روسازی در پردیسان از عهده منابع مالی شهرداری خارج است

به گزارش پایگاه خبری ربیع،ابوالفضل مستقیمی با اشاره به وضعیت پیاده‌روسازی در منطقه پردیسان اظهار کرد: محله‌هایی که در پردیسان وجود دارد بخشی در اختیار شهرداری و بخشی در اختیار راه و شهرسازی است؛ اگر ۵۰۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی در پردیسان نیاز باشد و برای هر مترمربع ۱۰۰ هزار تومان هزینه نیاز باشد رقم بالایی برای این کار نیاز است که از درآمدهای شهرداری در حال حاضر خارج است.

شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه درآمدهای چهارماهه و هشت ماهه پردیسان کمتر از ۱۰ میلیارد تومان بوده است، افزود: هزینه پیاده‌روسازی در پردیسان چندین برابر درآمدهای آن است؛ به همین خاطر باید از محلی درآمدزایی صورت گیرد تا بتوانیم در آن قالب هزینه پیاده‌روسازی تامین شده و پیاده‌روها از حال خاکی خارج شود.

وی گفت: سالیانه برای اینکه مشکل مردم کمی کمتر شود برای معابر مهم‌تر کار پیاده‌روسازی را انجام می‌دهیم تا مردم با مشکل کمتری مواجه باشند.