استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 512026
دوشنبه - 14 آبان 1397 - 21:15
با حضور مجید قناد؛

پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی شد

پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مجید قناد چهره شناخته شده حوزه کودک و نوجوان و حسین محب اهری در همدان رونمایی شد.

پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مجید قناد چهره شناخته شده حوزه کودک و نوجوان و حسین محب اهری در همدان رونمایی شد.

پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مجید قناد چهره شناخته شده حوزه کودک و نوجوان و حسین محب اهری در در مدرسه ابتدایی «شهید سردار حسین همدانی» در دیزج همدان رونمایی شد.

مدیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان صبح شنبه در آیین رونمایی از این پوستر گفت: شهروندان، کودکان و نوجوانان حاشیه شهر نیز باید از برنامه‌های فرهنگی و هنری بهره‌مند شده و در برگزاری این جشنواره سهیم باشند.

هادی فیض منش افزود: حدود ۶۰۰ مهمان از جمله دانش‌آموزان، هنرمندان و خبرنگاران در مراسم رونمایی از پوستر حضور دارند.

وی اضافه کرد: در این مراسم به همه دانش‌آموزان بسته لوازم‌التحریر هدیه داده می‌شود.

دبیر جشنواره بیست و پنجم تئاتر کودک و نوجوان نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه در همدان و در جمع کودکان این پوستر رونمایی می‌شود، اظهار کرد: شعار امسال جشنواره «کودک و حقوق اجتماعی» و «کودک و حقوق شهروندی» است که امیدواریم کودکان از حقوق خود آگاه شوند.

مریم کاظمی بیان کرد: کودکان باید بدانند کجا هستند و چه حقوقی دارند و همه کارها با هدف نشاط آنهاست، بنابراین باید انرژی و نشاط خود را حفظ کنند زیرا همه ما بزرگترها و همه مسئولان به آنها نیاز داریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم همواره چهره کودکانمان خندان باشد و بتوانیم برای آنها کارهای خوبی انجام دهیم، گفت: کودکان امید و آینده‌سازان کشور هستند که باید برای فرهنگ و هنر آنها نیز تلاش وافری صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره با تأکید بر اینکه جشنواره امسال با طراوت بیشتری برگزار خواهد شد، گفت: امروز آغاز اولین گام کار جشنواره و رونمایی از پوستر است.

علیرضا درویش‌نژاد با بیان اینکه جشنواره کودک و نوجوان برای شما و به نام شماست، افزود: از معلمان، مدیران آموزش و پرورش و مسئولان  استان نیز تشکر می‌کنم که امروز را برای جشن جشنواره آماده کردند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این جشن بسیاری از بزرگان تلاش کرده‌اند، افزود: امیدواریم بتوانیم جشنواره امسال را متفاوت از هر سال برگزار کنیم.

مجید قناد، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان نیز که در این مراسم حضور داشت، خطاب به کودکان با بیان اینکه مسئولان شما را دوست دارند، افزود: مسئولان و هنرمندان برای این جشنواره  تلاش زیادی کردند که باید قدردان آنها بود.

حسین محب اهری بازیگر، مجری و کارگردان تئاتر و تلویزیون کشور نیز خطاب به کودکان گفت: زندگی در این سرزمین زیبا و به خصوص این شهر افتخارآمیز، مثل یک تابلو نقاشی سیاه و سفید است که شما با کمک مسئولان، مربیان، معلمان و والدینتان رنگ های شاد به آن می بخشید.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از ۲۹ آبان تا ۴ آذر ماه ۱۳۹۷ در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.