استانها » اصفهان » تولیدی » فرزانه افسرطه » گزارش-مصاحبه
کد خبر : 536970
چهارشنبه - 30 آبان 1397 - 13:33

پنجمین دوره سمینار مدیران الماسی در اصفهان برگزار می‌شود

سید سپهر موسوی‌زاده، مدیر عامل مؤسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم، از برگزاری پنجمین دوره سمینار مدیران الماسی در بهمن‌ماه سال جاری در اصفهان خبر داد.

پنجمین دوره  سمینار مدیران الماسی  در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید سپهر موسوی‌زاده، مدیر عامل مؤسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم، از برگزاری پنجمین دوره سمینار مدیران الماسی در بهمن‌ماه سال جاری در اصفهان خبر داد.
وی گفت: این سمینار درواقع بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران اصفهان و استان‌های هم‌جوار است که با حضور دکتر محمدی و دکتر روستا پدر علم بازار یابی ایران و با همکاری اتاق اصناف و اتاق بازرگانی برگزار می‌شود.
موسوی‌زاده با عنایت به برگزاری دوره‌های آموزشی مؤثر و مفید برای مدیران استان و کشور مطابق با نیازسنجی جامعه افزود: این مؤسسه در قالب چهار دپارتمان مدیریت، حسابداری و روان‌شناسی و همچنین روابط عمومی دوره، کارگاه، کلاس و سمینار برگزار می‌کند و سعی دارد در سطح کشور و جنوب ایران فعالیت‌های خود را گسترش دهد؛ ضمن آنکه سمینارهای مختلفی چون مدیران ارشد استان، مشاوران مالیاتی، سمینار فرزندپروری و مدیران روابط عمومی و «DBA» را برگزار کرده است.
وی افزود: این مؤسسه در ۳۰ آبان بزرگ‌ترین گردهمایی آموزشی در حوزه فرزندپروری و اصلاح مشکلات رفتاری کودکان را با حضور دکتر تبریزی از تهران و دکتر عابدی از پیشگامان حوزه فرزندپروری در سالن همایش‌های بین‌المللی سیتی سنتر برگزار می‌کند.
مدیر مؤسسه فن‌آوران حکیم بیان داشت: دانش‌آموختگان این مؤسسه پس از اتمام دوره‌ها از وزارت علوم و مؤسسه فن‌آوران حکیم گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به دوره‌های «DBA» در مؤسسه فن‌آوران حکیم افزود: خوشبختانه این مؤسسه برای نخستین بار در کشور به اخذ مجوز برگزاری دوره‌های «DBA» نائل شده است.
وی درباره برگزاری دوره‌های «DBA» در اصفهان گفت: ما سعی داریم در این حوزه کاملا کاربردی حرکت کنیم و در این دوره اصول مذاکره، خبرنویسی، سرپرستی و جامعه‌شناسی در روابط بین‌الملل را آموزش خواهیم داد.
موسوی‌زاده برگزاری دوره‌ها و سمینارهای کاربردی را که خلأ آن در آموزش کشور احساس می‌شود و همچنین آموزش‌های مجازی را چشم‌انداز برنامه‌های آینده کاری مؤسسه اعلام کرد.
مدیر عامل مؤسسه آموزش عالی آزاد فن‌آوران حکیم با اشاره به اینکه روابط عمومی یک نقطه استراتژیک در هر مجموعه است، آن را از اهداف خود برای کمک به تعالی سازمانی عنوان کرد و افزود: اگر رسالت واقعی تدوین‌شده برای روابط عمومی در سازمان‌ها پیاده شود، در ادامه راه هر سازمان می‌تواند راهگشا باشد.