استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1003928
چهارشنبه - 5 خرداد 1400 - 13:34

پلیس در تراز انقلاب اسلامی، پیشگام مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است

فرمانده انتظامی استان قم گفت: ایجاد امنیت ،کاری سخت و طاقت فرساست و هر لحظه بایستی به صورت لحظه ای، اشراف لازم بر تهدیدات و آسیب ها را داشت و بر اساس آن ها برنامه ریزی کرد.

پلیس در تراز انقلاب اسلامی، پیشگام مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سردار سید محمود میرفیضی در قرار گاه امام علی(ع) استان با تقدیر از عملکرد مقتدرانه پلیس در ماموریت های محوله بیان داشت:تامین نظم و امنیت یکی از خطیر ترین ماموریت هایی است که بر عهده پلیس گذاشته شده و ما باید توجه خود را بیشتر معطوف به ماموریت هایی کنیم که دغدغه مردم است.
وی با تاکید مکرر بر رعایت نظم و انضباط و توجه به آموزش، لازمه اجرای دقیق و به موقع ماموریت های پلیس را نظم و انضباط دانست و عنوان کرد: رعایت نظم و انضباط ،مایه قوام نیروهای مسلح و یک تکلیف و راهبرد است.
سردار میرفیضی با اشاره به اینکه مردم مداری پلیس همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری(حفظه الله) است خاطر نشان کرد: مردم بزرگترین پشتوانه نظام مقدس اسلامی هستند بنابراین باید رسیدگی به مطالبات و تکریم مراجعان در اولویت باشد.
وی با بیان اینکه با همکاری و تعامل راهبردی سازمان ها و ادارات با نیروی انتظامی می توان معضلات و آسیب ها را در جامعه کاهش داد، اظهار کرد: باید تلاش جدی درکاهش آسیب ها داشته باشیم و این امر با داشتن ارتباط فرهنگی واجتماعی نیروی انتظامی با سایر ادارات تحقق می یابد.
فرمانده انتظامی استان در بخش دیگر با تاکید بر مقوله اشراف اطلاعاتی بویژه در بحث انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: پلیس ضمن تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان در انتخابات باید نسبت به دعوت از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری تلاش کند و خود پیشگام این امر مهم است.
وی بر آموزش هدفمند و مستمر کارکنان محافظ صندوق های اخذ رای تاکید کرد و افزود:اقدامات پلیس در راستای قانون خواهد بود و کارکنان باید با بصیرت و هوشمندانه از هرگونه اقدام تنش زا خودداری کنند.
فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر توجه به دستورالعمل ها و ملاحظات حفاظتی توسط فرماندهان و کارکنان زیر مجموعه خاطر نشان کرد: پلیس، سرباز ولایت است و تا آخرین لحظه گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا ( مدظله العالی) خواهد بود و قطعا حضور پر رنگ پلیس و خانواده های کارکنان در کنار ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات پیش رو ، انشالله مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب اسلامی خواهد بود.