استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 957301
یکشنبه - 18 خرداد 1399 - 11:41
در حاشیه بازدید اعضای هیأت عامل:

پروژه های سرمایه گذاری و زیرساختهای دردست اجرای بندرامیرآباد باحضور مدیران ، مشاوران و کارشناسان بررسی شد

پروژه‌های سرمایه گذاری و زیرساخت های در دست اجرای بندرامیرآباد با حضور مدیران، مشاوران و کارشناسان بررسی شد
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی و هیات همراه طی جلسه ای با کارکنان معاونت فنی‌و‌مهندسی بندرامیرآباد و مشاوران، پیشرفت فیزیکی پروژه های سرمایه گذاری و زیر بنایی این بندر را با توجه به زمانبندی تعریف شده هر پروژه بررسی کردند.

پروژه های سرمایه گذاری و زیرساختهای دردست اجرای بندرامیرآباد باحضور مدیران ، مشاوران و کارشناسان بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع ؛ در این جلسه مهندسان ناظر ، مشاوران و کارشناسان اداره عمران این بندر جزئیات نقشه سازه های در حال اجرا را تشریح و انطباق آنها را با اصول و آیین نامه های مهندسی بررسی کردند.
بنابر این گزارش یکی از محورهای مهم جلسه و درسالی که مزین به نام جهش تولید می باشد، تأکید در تسریع و تکمیل اسکله رو – رو ریلی بندرامیرآباد با توجه به اهمیت مراودات تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر بوده ، که محمدرضا اله یار معاون مهندسی و امور زیربنایی ضمن بررسی موانع موجود دستورات لازم را در این زمینه و بهره برداری طبق برنامه زمان بندی پیش بینی شده صادر کرد.
این گزارش همچنین می افزاید در این جلسه با توجه به ویروس کرونا روند پیشرفت پروژه های عمرانی و زیر بنایی بندرامیرآباد بسیار مناسب ارزیابی و با توجه به آماده شدن پروژه ها به زودی شاهد بهره برداری چند پروژه خصوصا جرثقیل موبایل ساحلی که ساخت متخصصین داخل می باشد خواهیم بود.لازم به ذکر است که یک دستگاه از این نوع جرثقیل در سال گذشته در این بندر ساخته شده و در حال بهره برداری می باشد.
محمدعلی اصل سعیدی پور مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد نیز در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به حضور اعضا هیات عامل و بازدید از پروژه ها و زیرساخت های بندر امیدواریم با تصمیمات خوبی که گرفته شد مشکلات پیش روی سرمایه گذاران مرتفع گردیده و در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز و توسعه زیر ساخت ها از جمله اسکله رو – رو ریلی شاهد بهره برداری هر چه زودتر این مگا پروژه و رشد ترانزیت کالا از آن طریق باشیم.