تولیدی » زهرا نصیری » مصاحبه تفضیلی
کد خبر : 775176
دوشنبه - 31 تیر 1398 - 11:02
رئيس اسناد پزشکي مديريت درمان استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری ربیع:

پرداخت ۴۵۸ میلیارد تومان از بدهی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان به مراکز/ صدور ۱۴۵ هزار نسخه الکترونیک در سال گذشته

از اول سال جاری تاکنون ۲۷۶ میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی و ۱۸۲ میلیارد تومان به مراکز غیر دانشگاهی و در مجموع ۴۵۸ میلیارد تومان از بدهی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان به این مراکز پرداخت شده است.

پرداخت ۴۵۸ میلیارد تومان از بدهی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان به مراکز/ صدور ۱۴۵ هزار نسخه الکترونیک در سال گذشته

رئیس اسناد پزشکی مدیریت درمان استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار پایگاه خبری ربیع، گفت: از اول سال جاری تاکنون ۲۷۶ میلیارد تومان به مراکز دانشگاهی و ۱۸۲ میلیارد تومان به مراکز غیر دانشگاهی و در مجموع ۴۵۸ میلیارد تومان از بدهی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان به این مراکز پرداخت شده است.

دکتر رامش کریمیان افزود: جمع بدهی به مراکز طرف قرارداد تا فروردین سال جاری در مجموع ۶۱۹ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۲۷۴ میلیارد تومان بدهی به مراکز دانشگاهی و ۳۴۵ میلیارد تومان بدهی به مراکز غیردانشگاهی است.

وی ادامه داد: مدیریت درمان استان اصفهان در استان اصفهان با ۴۲۰۰ مرکز طرف قرارداد است که واحد بازرسی و نظارت به طور مستمر برمراکز تحت پوشش فعالیت دارد ولی معتقدیم هر بیمه شده ما میتواند خود یک بازرس باشد و موارد تخلف را به اسناد پزشکی انتقال دهد تا ما بررسی کنیم.

 کریمیان با بیان اینکه پروژه نسخه الکترونیک که نرم افزار آن تهیه شده، در ستاد راه اندازی و استان اصفهان بعد از یزد، به عنوان دومین استان پایلوت، برنامه های آموزشی را برای پزشکان تجویزکننده داشته است، گفت: امید است همه پزشکان در اجرای طرح نسخه الکترونیک فعال شوند. البته طی یکسال گذشته ۱۴۵ هزار نسخه الکترونیک صادر شده ولی نیاز است این طرح بیش از پیش از سوی پزشکان و بیمه شدگان حمایت شود.