استانها » البرز
کد خبر : 814167
جمعه - 8 شهریور 1398 - 14:37

پرداخت غیرقانونی ۴۵۰ میلیون تومان به شورای شهر فردیس از سوی شهرداری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از پرداخت غیرقانونی ۴۵۰ میلیون تومان به شورای شهر فردیس از سوی شهرداری خبر داد و گفت: این پرونده مربوط به مدیریت شهردار سابق است.

پرداخت غیرقانونی ۴۵۰ میلیون تومان به شورای شهر فردیس از سوی شهرداری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت: طی بررسی‌های انجام شده متوجه پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان از سوی شهرداری فردیس به شورای شهر البته به شکل غیرقانونی شدیم و رسیدگی به این موضوع در دستورکار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در ادامه با بیان اینکه مسائل و شرایط شهرستان فردیس تحت نظارت و بررسی قرار دارد، افزود: براساس گزارش سازمان بازرسی شهر فردیس این مبلغ به اعضای شورای شهر پرداخت شده بود.

جهانشاهلو بیان کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته این مبلغ به حساب دادگستری واریز و به شهرداری عودت داده شد؛ پرونده کیفری این موضوع نیز تشکیل شده و در دست بررسی است.

این مقام قضایی یادآور شد: با توجه به استرداد این مبالغ و با بررسی‌ها مشخص شد که هر دو طرف قضیه از غیرقانونی بودن این اقدام بی‌خبر بودند و مبلغ بی کم و کاستی پرداخت شد. گفتنی است این پرونده مربوط به دوره مدیریت شهردار سابق است.

انتهای پیام/م/