استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 589869
پنجشنبه - 6 دی 1397 - 23:00
در دیدار استاندار و فرماندهان پایگاه پدافند هوایی شهرآباد؛

پدافند هوایی شهرآباد برای ۵ استان کشور آسمان ایمن ایجاد کرده است

جانشین پایگاه پدافند هوایی شهرآباد در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: این پایگاه برای ۵ استان پوشش هوایی و آسمان امن ایجاد کرده است.

پدافند هوایی شهرآباد برای ۵ استان کشور آسمان ایمن ایجاد کرده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، محمد همایونی راد جانشین پایگاه پدافند هوایی شهرآباد در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه این پایگاه برای ۵ استان پوشش هوایی و آسمان امن ایجاد کرده است، عزم نیروها را برای اقدامات تاکتیکی و عملیاتی و مقابله با هرگونه تهدیدهای احتمالی دشمن اعلام کرد.

محمدعلی شجاعی نیز با اشاره به جایگاه ویژه پدافند در ارتش و اهمیتی که فرمانده کل قوا برای آن قائل شده است، گفت: توانمندی بالای نیروهای  نظامی، توسعه صنایع دفاعی و خودکفایی در این بخش، در کنار رشادت‌های مردم از ابتدای انقلاب تاکنون، دشمن را از توطئه نظامی مأیوس کرده است و اکنون شاهد هستیم که ستاد جنگ را به وزارت خزانه داری منتقل کرده‌اند.

وی با افزودن اینکه اقتصاد زیربنای امنیت است، تصریح کرد: باید با تفکر، برنامه، انسجام و هم‌افزایی مدیران و همه اجزای حاکمیتی بتوانیم در اقتصاد و رفاه مردم تحول ایجاد کنیم.

استاندار با اشاره به اعتقادش مبنی بر تفویض اختیارات به فرمانداران خاطرنشان کرد: به همین نسبت هم از آن‌ها به‌عنوان مدیران عالی شهرستان‌ها در قبال مسائل و مشکلات مردم پاسخگویی می‌خواهم.

شجاعی هم‌چنین بر اجرای مصوبات جلسات اداری تأکید کرد و گفت: مصوبات مربوط به پایگاه پدافند هوایی شهرآباد اعم از اعتبارات سفر رهبری و مصوبات استانداران قبلی را پیگیری و در یک برنامه زمان‌بندی مشخص، تا حد ممکن اجرایی خواهیم کرد تا دغدغه‌های نیروها و خانواده‌های آنان برطرف شود.

انتهای پیام/