سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 485255
شنبه - 28 مهر 1397 - 13:42
اسطوره بسکتبال ان‌بی‌ای

پای «شکیل اونیل» هم به اسکار باز شد

«شَکیل اونیل» اسطوره بسکتبال تیم لس‌آنجلس لِیکِرز با تهیه‌کنندگی فیلم مستند «زنبورهای قاتل» به اسکار می‌آید.

پای «شکیل اونیل» هم به اسکار باز شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس به نقل از هالیوود ریپورتر،  «شَکیل اونیل» اسطور بسکتبال تیم لس‌آنجلس لِیکِرز با تهیه‌کنندگی فیلم مستند «زنبورهای قاتل» به اسکار می‌آید.

مستند «زنبورهای قاتل» روایتی ۸۲ دقیقه‌ای از تیم بسکتبال سیاهان دبیرستان «برایدهَمپتون» با عنوان «زنبورهای قاتل» است که اونیل تحت مربی‌گری کارل جانسون است. این تیم در سال ۲۰۱۵ بصورت همزمان با مساله نژادپرستی، بازسازی و نابرابری درآمدی مواجه بود.

شکیل اونیل به همراه لری گاگوسیان مدیر گالری هنری توافق کرد تا به عنوان تهیه‌کننده و به همراه گلن فارمن به عنوان تهیه‌کننده اجرایی، در این پروژه همکاری کند.

این فیلم مستند تا کنون جوایز متعددی کسب کرده و در رویدادهای مختلف از جمله در مرکز فیلم مونیکای نیویورک و در فستیوال بین‌المللی فیلم همپتونز اکران شده است.

چهارشنبه آینده قرار است شکیل اونیل به همراه گاگوسیان، فارمن و برادران کامینگز فیلمشان را به هالیوود ببرند تا در اکران آن برای اعضای بخش مستند آکادمی اسکار، بتوانند نظر آن‌ها را برای انتخاب این فیلم در فهرست نامزدهای بهترین مستند اسکار جلب کنند.

شکیل اونیل از زمانیکه در سال ۲۰۱۱ از بسکتبال حرفه‌ای بازنشسته شد، به عنوان تهیه‌کننده در چندین پروژه حضور داشته که از جمله آنها می‌توان از «این لحظه جادویی» در سال ۲۰۱۶ و درام مذهبی «گام‌ها» در سال ۲۰۱۷ و مستند «یک هفته در واتس» در سال ۲۰۱۸ نام برد.

انتهای پیام/