تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 412676
دوشنبه - 12 شهریور 1397 - 18:07

پایان پروژه فروش اقساطی Surface Pro شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت پروژه فروش اقساطی Surface Pro را در سال گذشته آغاز کرد و در این مدت کاربران زیادی از این طرح استقبال کردند. حال گزارش شده که این پروژه روزهای پایانی خود را سپری می کند.

پایان پروژه فروش اقساطی Surface Pro شرکت مایکروسافت

به گزارش پایگاه خبری ربیع،البته شرکت مایکروسافت اشاره کرده است که کاربران کنونی تا پایان طرح خود می توانند از این سیستم استفاده کنند.

پارسال همین موقع بود که شرکت مایکروسافت طرحی اقتصادی برای فروش دستگاه Surface Pro را آغاز کرد ولی دیروز مایکروسافت اعلام کرد که این پروژه به روزهای پایانی خود نزدیک می شود ولی این موضوع را اطلاع داد که کاربران کنونی می تواند طرح های انتخابی خود را تا پایان ادامه دهند و دستگاه های خود را ارتقا بخشند.

فروش اقساطی دستگاه SURFACE PRO

شرکت مایکروسافت این پروژه را سال گذشته به کاربران خود معرفی کرد که کاربران می توانستند هزینه یک دستگاه Surface Pro را به صورت اقساط طی دو سال پرداخت کنند و اسم این طرح هم طرح اقتصادی کلارما بود. این طرح به کاربران این اجازه را می داد که دستگاه خود را طی ۱۸ ماه به دستگاهی جدید ارتقا دهند و اگر هم از دستگاه جدید خود راضی نبودند آن را در یک وضعیت مناسب و سالم بازگردانند.

مایکروسافت این طرح را پس از تفکر و مشورت بسیار متوقف کرده است. این شرکت برای کاربرانی که این طرح را استفاده کردند ارزش بسیاری قائل شده است و به عنوان هدیه تلاش می کند تا دستگاه های کنونی آنها را با دستگاهی جدیدتر عوض کند. شرکت مایکروسافت همچنین پروژه Surface Plus Portal را هم در تاریخ ۳۰ سپتامبر متوقف می کند و کاربرانی سوالی در مورد پروژه طرح اقتصادی کلارنا دارند می توانند به صورت مستقیم پاسخ سوالات خود را از شرکت مایکروسافت جویا شوند.

توضیحاتی در مورد شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت توسط بیل گیتس و پال جی آلن تاسیس شد. این شرکت در اوایل فعالیت خود کارهای برنامه نویسی شرکت آلتایر را انجام می دادند ولی پس از مدتی شروع به طراحی سیستم عامل داس و سپس سیستم عامل ویندوز برای رایانه های خانگی کردند. این شرکت پس از رشد بی حد و حصر خود وارد بازار سهام شد و پس از مدتی به یکی از سهام پر فروش و پر سود این بازار تبدیل گردید.

فعالیت های شرکت مایکروسافت به قدری گسترده است که شما می توانید این شرکت را در بخش های مختلف صنعت تکنولوژی مشاهده کنید.