پایانه مرزی دوغارون میزبان معاون وزیر راه و شهرسازی

​معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه نماینده شهرستان های تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از پایانه مرزی دوغارون در استان خراسان رضوی بازدید کردند.

پایانه مرزی دوغارون میزبان معاون وزیر راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان به همراه دکتر رحیمی نماینده شهرستان های تربت جام و تایباد در مجلس شورای اسلامی و نصری مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی ،جهت بررسی مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در مناطق مرزی صبح امروزعازم شهرستان تایباد شدندو از محور های مواصلاتی و پایانه مرزی دوغارون بازدید کرده و در جریان مشکلات و ظرفیت های این پایانه قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش مهندس حسن نیا در این بازدید طی سخنانی اظهار داشت: به دلیل اهمیت بالای این مرز زمینی وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه ای به این پایانه دارد و قطعا از همه ظرفیت ها استفاده می شود تا با رشد زیرساختی و عملیاتی این پایانه شاهد رشد اقتصادی در منطقه باشیم.
این گزارش حاکی است رحیمی نماینده شهرستان های تربت جام و تایباد درمجلس شورای اسلامی در این بازدید با تأکید برتسریع در انجام پروژه ها ، اظهار داشت: طرح جامع و چشم انداز پایانه مرزی دوغارون می بایست زودتر تدوین و عملیاتی شود که با اجرای این طرح مشکلات موجود نیز رفع می شود .
گفتنی است در این سفر معاون وزیر راه و شهرسازی از شهرستان های فریمان، تربت جام و تایباد بازدید کرده و از نزدیک در جریان پروژه ها و اقدامات انجام شده  قرار گرفت.
سرخس97.jpg
​بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پایانه مرزی سرخس
 معاون وزیر راه وشهرسازی  در ادامه برنامه های بازدید از استان خراسان رضوی از پایانه مرزی سرخس بازدید کرد.
بر اساس این گزارش ،در این بازدید که نفیسی  مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و نصری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی ،سرگل زائی علی آباد مدیر پایانه مرزی سرخس نیز حضور داشته اند، با دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی  جهت بررسی و پیگیری میزان تردد و توقف ناوگان در اثر محدودیت های اخیر کشور ترکمنستان با مسئولین شهرستانی نشستی  برگزار شد.
 بر اساس این گزارش ،درحاشیه  این نشست  ،رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از نزدیک با مشکلات رانندگان ناوگان متوقف به صورت دیداری و چهره به چهره به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و تسریع در رفع مشکلات رانندگان مورد تاکید قرار گرفت.
گفتنی است در بخش دیگری از برنامه های این سفر ،عبدالهاشم حسن نیا به همراه نمایندگان شهرستان های گناباد ،بجستان ،تربت حیدریه و زاوه از محورهای مواصلاتی و ساختمان جدید پلیس راه بازدید کردند.