به گزارش پایگاه خبری ربیع،محسن وزارتی با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، بیان کرد: از آغاز اجرای طرح، علاوه بر ۱۲ هزار درخواست حذف رمز کارت هوشمند سوخت، پاسخگویی به سوالات و ابهامات تعداد زیادی از دارنندگان کارت سوخت نیز در منطقه قم انجام شد.

وزارتی گفت: با توجه به حجم بالای مراجعان به‌ویژه در اولین روزهای اجرای طرح و تک ناحیه بودن منطقه، تصمیم گرفته شد به‌منظور حفظ شأن مراجعان و تکریم ارباب رجوع، فضا و امکانات مناسبی در نظر گرفته شود بنابراین تعداد باجه‌ها از یک باجه به ۴ باجه افزایش یافته به‌طوری که برای درخواست حذف رمز  دو باجه‌، یکی در ساختمان ناحیه مرکزی و باجه‌ای در مجاورت ستاد، راهنمائی رمزگذاری و تغییر رمز در جایگاه مجاور منطقه و پاسخگوئی به مشکلات کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت ستاد در نظر گرفته شد، همچنین نیروهای درگیر در طرح از ۴ نفر به ۱۷ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در دو قسمت عملیات حذف رمز (آقایان و بانوان) در استان انجام شد، اظهار کرد: با توجه به اندک نفرات سامانه هوشمند سوخت، کارکنان واحدهای حراست، روابط عمومی، ناحیه مرکزی و … جهت پاسخگویی و حذف رمز به‌کار گرفته شد.

وی افزود تعداد کل درخواست‌های موفق حذف رمز در ده روز اول اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت از تاریخ ۲۴ آبان تا سوم آذرماه ۹۰۴۷ نفر بوده که به نسبت مشابه در سال گذشته ۱۰۹ نفر بوده که درصد تغییرات در مدت مشابه سال قبل ۸۲۰۰ درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد کل درخواست‌های موفق(حذف رمز) از ابتدای سال ۹۸ تا  روز ۲۳ آبان و قبل از اجرای طرح۱۱۵۵۳ درخواست بوده است.

وزارتی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت و اعلام مکرر از طریق اطلاعیه‌های مختلف، تعداد درخواست‌های موفق قبل از الزام در ۴ ماهه اول سال ۹۸ به تعداد ۱۵۰۶ درخواست، بعد از الزام و از ابتدای مرداد تا قبل از اجرای طرح ۱۰۰۴۷ درخواست و در دوره ۱۰ روزه بعد از اجرای طرح ۹۴۰۷ درخواست بوده یعنی حجم درخواست‌های دوره ده روزه بعد از اجرای طرح حدودا با دوره ۴ماهه الزام استفاده از کارت سوخت برابری کرده و متوسط درخواست‌های روزانه به بیش از ۷ برابر نسبت به این دوره افزایش داشته است.

مدیر منطقه قم در پایان ضمن تشکر از کارکنان درگیر در اجرای موفق طرح مدیریت مصرف سوخت اظهار داشت با وجود حجم بی سابقه مراجعان به شرکت، تمام سعی و تلاش مسئولان و کارکنان منطقه حفظ کرامت انسانی و خدمت‌دهی در کمترین زمان و به‌ بهترین وجه ممکن بوده است که با حول و قوه الهی و تلاش بی‌نظیر کارکنان این مجموعه تاکنون محقق شده و ان شاءالله ادامه خواهد یافت.