تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 299516
جمعه - 28 اردیبهشت 1397 - 19:11

ویژگی های جدید فیسبوک در اختیار کاربران هندی

کاربران هندی از این پس میتوانند از ویژگی های جدیدی که فیسبوک در اختیار انها میگذارد استفاده کنند. این ویژگی پستهای صوتی، آرشیو استوریها و دسترسی به فضای ابری هستند.

ویژگی های جدید فیسبوک در اختیار کاربران هندی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،این سه ویژگی جدید ابتدا برای تست در هندوستان ارائه میگردد و سپس احتمالا در اختیار بقیه کاربران در سراسر دنیا قرار میگیرد. اما هنوز این موضوع مشخص نشده است.

علیرغم تمام فشارهایی که پس از رسوایی های اخیر روی فیسبوک وجود دارد، این شبکه اجتماعی همچنان در حال گسترش خدمات خود است. به همین ترتیب شرکت امروز سه ویژگی جدید ارائه داده که شما را از پاک کردم اکانتتان در این شبکه منصرف خواهد کرد.

این سه ویژگی جدید عمدتا به برنامه دوربین فیسبوک مرتبط است که در اپلیکیشن برنامه اصلی وجود دارد.

اولین ویژگی که فیسبوک آن را پست صوتی نامیده است، درست مانند یک پست متنی یا ویدئویی است، با این تفاوت که محتوای ان را صدای کاربر تعیین میکند. پستهای صوتی میتوانند به راهی مستقیم و صمیمی برای به اشتراک گذاشتن آنچه در ذهنتان میگذرند تبدیل شوند. این قابلیت همچنین به افرادی که مایل به اشتراک گذاری یک پست به زبان بومی خود نیستند کمک میکند، چرا که در بسیاری موارد صحبت کردن آسان تر از نوشتن است.

ویژگی دوم این است که عکسهایی که توسط دوربین این برنامه گرفته میشود، اکنون به صورت خودکار در سرویس ابری فیسبوک ذخیره خواهد شد. این برای کاربرانی که گوشی ای با کارت حافظه پایین دارند مناسب است.

در اخر اینکه فیسبوک به شما اجازه میدهد که استوریهای خود را ذخیره کنید. معمولا استوریها پس از ۲۴ ساعت پاک میشوند، اما با این قابلیت میتوانید آنها را ذخیره کرده و نگه دارید. لازم به ذکر مجدد است که این ویژگی های جدید فعلا برای کاربران هندی فعال شده است و بعدا برای بازارهای در حال توسعه نیز ارائه میشود.