استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 778872
جمعه - 4 مرداد 1398 - 15:40

وصیتی از شهدا | رمز آزادی مستضعفان، پشتیبانی از ولایت‌فقیه است

شهید بسیجی خسرو مقرب در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است؛ تا زمانی که دشمن نابود و مستضعفان از زیر سلطه ابرقدرت‌های جهان خوار بیرون نیامده و آزاد نشده همه ذلیل هستیم و رمز رسیدن به این هدف، پشتیبانی از ولایت‌فقیه است.

وصیتی از شهدا | رمز آزادی مستضعفان، پشتیبانی از ولایت‌فقیه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  شهید بسیجی خسرو مقرب سوم فروردین ۱۳۴۷، دریکی از روستاهای شهرستان بجنورد دیده به جهان گشود، پدرش گل حسین نام داشت به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و درنهایت در نوزدهم شهریور ۱۳۶۴ در حاج عمران عراق به مقام شهادت نائل شد. وصیت‌نامه این شهید را در ادامه می‌خوانیم؛

سلام و درود بر پیشتازان انقلاب اسلامی که در رأس آنها قائد اعظم آزادکننده انسان‌ها و امید مستضعفین و محرومان، امام امت خمینی بت شکن، ابوذر زمان، پرچم‌دار حماسه‌آفرین حسینی که برای پیشبرد هدف‌های اسلام عزیز که بر هر طاغوت و طاغوتیان عصر خود پیروز گشته  است.

سلام و درود بر پدر و مادر و برادرانم و خواهرانم. درود بر توای پدر مهربانم که چنان ابراهیم، فرزند خویش را به‌فرمان خدای  بزرگ به قربانگاه فرستادی. بدان و آگاه باش  که اسماعیلت هرگز از فرمان خدای باری تعالی سرباز نمی‌زند و مرگ درراه خدا را به‌جز سعادت نمی‌داند و زندگی را به‌جز درراه عقیده نمی‌داند و شهادت را جزو نعمت‌های  خداوندی می‌داند و من امروز عازم جبهه‌های جنگ هستم همراه با برادران سپاهی.

هیچگونه ترس و وحشتی در وجودم احساس نمی‌کنم بلکه خوشحال هستم که به این راه می‌روم و جان بی ارزش خودم را درراه اسلام و درراه وطنم می‌دهم و از شما برادران و خواهران و پدران و مادران مبارز می‌خواهم که قدر نایب  مهدی را بدانید و از روحانیت تبعیت کنید.

ای کاش جان‌ها داشتم دوباره با دشمن به جنگ برمی‌خیزیدم و مادر و پدرم برایم گریه  نکنید که تا از خدا بی خبران فکر کنند که  شهادت گریه و زاری کردن دارد و شاد شوند و اگر جسدم به‌دست شما رسید چشمانم را بازکنید تا کوردلان بفهمند که این راه را مانند آنها کورکورانه نرفتم و دست‌هایم  را بیرون بگذارید تا  راحت‌طلبان و دنیا پرستان ببینند که چیزی با خودم به آن دنیا نمی‌برم و  مشتانم را گره کنید تا ظالمان وکافران و منافقان بدانند که جسم بی جان من نیز نخواهد گذاشت حتی لحظه‌ای آرامش به خود ببینند.

آخرین پیام به پدر و مادرم این است که اگر من شهید شدم از شما می‌خواهم برای  من زیاد گریه نکنید و شادباشید که شما نیز فرزندی را درراه  اسلام و  قرآن و  وطن قربانی دادید، همانند دیگر سربازان اسلام و خدای مرا لحظه‌ای به خودم وامگذار که هیچم و مرا در پیش برادر شهید سعید بهنیا به خاک بگذارید و بین من و او شمعی روشن نماید تا دلتان و دل خانواده برادر شهیدم  شاد گردد.

خداوند کسانی را که درراه او می‌جنگند و چون سدی پولادین ایستاده‌اند دوست می‌دارد. ای کسانی که ندای مرا می‌شنوید تا زمانی که دشمن نابود و مستضعفان از زیر سلطه ابرقدرت‌های جهان خوار بیرون نیامده و کربلا را بعثیان کافر رها نکرده‌اند و مکه معظمه آن خانه خدا و جای عبادت و سیاست، آزاد نشده همه ذلیل هستیم و رمز رسیدن به این هدف همه پشتیبان ولایت‌فقیه باشید.

انتهای پیام/