ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 840785
شنبه - 6 مهر 1398 - 11:47
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان

واکنش مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز به یک ادعا: سرقت و قطع شبانه درختان پارک مدنی کذب است

حمیدرضا ممیز در خصوص مطلب منتشر شده‌ای با عنوان «قطع و سرقت شبانه درختان پارک مدنی» در یکی از رسانه‌ها و بازنشر آن در فضای مجازی، با تکذیب هر گونه سرقت درخت بیان کرد: با بررسی انجام شده هیچ گونه درختی به صورت شبانه در پارک مدنی قطع نشده و به سرقت نرفته و این موضوع با توجه به وجود نگهبانان و سیستم کنترل و نظارت مستمر به هیچ وجه امکانپذیر نیست؛ بنابراین مطلب ادعا شده صحت نداشته و تکذیب می گردد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حمیدرضا ممیز در خصوص مطلب منتشر شده‌ای با عنوان «قطع و سرقت شبانه درختان پارک مدنی» در یکی از رسانه‌ها و بازنشر آن در فضای مجازی، با تکذیب هر گونه سرقت درخت بیان کرد: با بررسی انجام شده هیچ گونه درختی به صورت شبانه در پارک مدنی قطع نشده و به سرقت نرفته و این موضوع با توجه به وجود نگهبانان و سیستم کنترل و نظارت مستمر به هیچ وجه امکانپذیر نیست؛ بنابراین مطلب ادعا شده صحت نداشته و تکذیب می گردد.

وی همچنین با رد قطع هر گونه «درخت سبز» در این پارک گفت: تصاویر منتشر شده همراه خبر، مربوط به قطع پنج اصله درخت کاج خشک شده در فضاهای مختلف پارک است که به دلیل حمله آفت در تابستان گذشته دچار آسیب شده و با وجود اقدامات حفاظتی و مراقبتی متأسفانه در گرمای شدید امسال کاملا خشک شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان، در خصوص علت قطع درختان خشک شده نیز عنوان کرد:قطع این درختان بر اساس تأکید ناظر فنی و به دلیل جلوگیری از تبعات بعدی و جلوگیری از انتشار آفات و ممانعت از سرایت آن به درختان سرسبز مجاور ضروری تشخیص داده شده است.

ممیز همچنین موضوع قطع درختان به صورت «شبانه» را نادرست خواند و تصریح کرد: این درختان صبح روز یکشنبه هفته گذشته تحت نظارت کارشناسان قطع و آثار و بقایای ان معدوم و سوزانده شده است.