تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 584327
دوشنبه - 3 دی 1397 - 16:34

واکنش اپل نسبت به ماجرای خم بودن iPad Pro های جدید ؛ چیزی نیست مدلشه!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد اپل و iPad Pro های جدید این شرکت منتشر شده و خبرها حاکی از آن است که اپل نسبت به ماجرای خم بودن آنها واکنش نشان داده است.

واکنش اپل نسبت به ماجرای خم بودن iPad Pro های جدید ؛ چیزی نیست مدلشه!

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به تازگی خبرهای جالبی در مورد اپل و iPad Pro های جدید این شرکت منتشر شده و خبرها حاکی از آن است که اپل نسبت به ماجرای خم بودن آنها واکنش نشان داده است.

ظاهر جدید IPAD PRO های جدید شرکت اپل

اوایل هفته گذشته اپل اعلام کرد که یک سری از iPad Pro های جدید در زمان ارسال خم شده بوده اند و شرکت اپل اعلام کرده است که این دستگاه ها را عوض نمی کند. در ایمیلی که از سوی معاون ارشد مهندسی سخت افزار این شرکت یعنی آقای دان ریچیو ارسال شده است نشان می دهد ایشان صحبت های بسیاری در زمینه طراحی و کیفیت این دستگاه ها داشته است.

بر اساس صحبت های آقای ریچیو میزان مسطح بودن این بالای ۴۰۰ میکرون تعیین شده است و گفته شده که نازک تر از نسخه های قبلی است. این به مشخصا نشان می دهد که افراد زیادی این موضوع را احساس نمی کنند. شرکت اپل اعلام کرده که اساسا iPad Pro های جدید تغییرات آن چنانی شاهد نبوده اند که بخواهد باعث تغییر ظاهر کلی این دستگاه شود. باید این موضوع را هم اشاره کنیم که این تغییرات نمی توانند باعث شوند تا کیفیت این دستگاه دچار مشکل شود.

اعتراض کاربران به خم شدگی IPAD PRO های جدید

شرکت اپل همچنین به موضوع خم شدن iPad Pro های جدید نیز واکنش نشان داده و اعلام کرده این مساله ای نیست و تاثیری روی دستگاه نخواهد داشت و این جوابی به دوستانی بود که فکر می کردند این خم شدن می تواند روی کیفیت دستگاه تاثیر گذار باشد. خیلی از افراد اعتقاد دارند که این اتفاق قبل از ارسال رخ داده و آنها زمانی که دستگاه را از جعبه خارج می کرده اند این خم شدگی را به وضوح دیده اند. صاحبان iPad Pro های جدید می توانند از سیاست شرکت اپل سود ببرند و با بازگرداندن این دستگاه های خم شده مدلی را دریافت کنند که صاف و درست باشد.اعتراض کاربران به خم شدگی iPad Pro های جدید

جلوگیری از مشکلات بیشتر

به نظر ما شاید بد نبود اپل بیشتر به این موضوع می پرداخت و به طور ریشه ای آن را حل می کرد. این موضوع را هم به این دلیل می گوییم که چند سال پیش هم شرکت اپل مشکلی بزرگ به نام ظاهر گوشی های iPhone 6 داشت که جریانات بسیاری در آن زمان بسیار وجود داشت. باز هم احتمالا شاهد ایمیل های بیشتری از سوی شرکت اپل در این زمینه خواهیم بود.

سیاست شرکت اپل در باز پس گیری محصولات

یکی از سیاست های مناسب شرکت اپل در زمینه بازگشت کالا است که در این زمینه اطلاع رسانی کرده و جزئیاتی را هم به کاربران خود اعلام کرده است. شما از زمان خرید کالا ۱۴ روز فرصت دارید تا در صورت بروز مشکلات آن را باز گردانید. فقط و فقط محصولاتی که از سایت اپل و نمایندگی های رسمی آن خریداری می شوند می توانند از این سیاست استفاده کنند. یک سری موارد هم در سایت اپل اعلام شده در صورت رخ دادن کالا پس گرفته نمی شود.