استانها » ایلام » تولیدی » خبر پوششی » مسعود هواسی
کد خبر : 565332
سه شنبه - 20 آذر 1397 - 10:22

وام زلزله زدگان مورموری دو سال امهال شد

در نشست معاون عمرانی استاندار با مدیران عامل بانکهای استان که در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد ، بازپرداخت وامهای زلزله زدگان برای دو سال امهال شد.

وام زلزله زدگان مورموری دو سال امهال شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در نشست معاون عمرانی استاندار با مدیران عامل بانکهای استان که در محل فرمانداری آبدانان برگزار شد ، بازپرداخت وامهای زلزله زدگان برای دو سال امهال شد.

معاون عمرانی استاندار در این جلسه گفت با توجه به شرایط اقتصادی کشور و در راستای حمایت از مردم منطقه با رایزنیهای متعدد موفق به اخذ موافقت دولت در امهال وامهای زلزله به مدت ۲ سال شدیم.

احمد کرمی بیان داشت بر اساس بند ۳ قانون تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله تسهیلات دریافتی ساخت و تعمیر منازل به مدت دو سال تمدید گردید.

وی خاطرنشان کرد در زلزله سال ۹۳ حدود ۵ هزار واحد احداثی و بالغ بر ۱۸ هزار واحد تعمیرات با مشارکت مردم و از طریق تسهیلات دولت انجام که در نوع بی نظیر و از استحکام بالایی برخوردارند.

معاون عمرانی استاندار این قانون را شامل همه دریافت کنندگان تسهیلات عنوان و تصریح کرد: متقاضیان تا پایان سال فرصت دارند به شعب بانکها مراجعه و فرم استمهال وامهای خود را تکمیل نمایند.

وی لازم الاجرا بودن این قانون را منوطه به مراجعه به بانک و تمدید آن دانست و تاکید کرد پایان سال جاری آخرین مهلت برای تعین تکلیف بوده و دیگر تمدید نخواهد شد.