استانها » البرز
کد خبر : 455111
یکشنبه - 8 مهر 1397 - 21:37
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

هیأت رئیسه شورای شهر خواستار نشست تخصصی با وزیر کشور

رئیس کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد، مجلس شورای اسلامی کرج گفت: هیأت رئیسه شورای شهر کرج خواستار دیدار خصوصی با وزیر کشور به منظور بررسی گزینه پیشنهادی پست شهرداری هستند.

هیأت رئیسه شورای شهر خواستار نشست تخصصی با وزیر کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، عزیز اکبریان امروز گفت: شورای شهر بعداز اختلافات ماه‌های گذشته به توافق نسبی رسیده و گزینه‌ای را که مورد تایید اکثریت بود معرفی کردند ولی به دلیل شرایط موجود وزیر کشور با این انتخاب موافق نیست.

وی در مورد علت مخالفت وزارت کشور با شهردار شدن سیروس شفقی افزود: عدم موافقت با شفقی هیچ ارتباطی به عدم تایید صلاحیت وی ندار و نگرانی وزیر کشور در مورد مسائل خاص است.
نماینده مردم کرج با اشاره به جمعیت در حال رشد استان و ازوم مدیریت جدی در سطح شهر کرج، اظهار کرد: اکنون شهرستان کرج با حدود دو میلیون نفر جمعیت است و باید در رابطه انتخاب شهردار تصیم جدی گرفته شود.
اکبریان بیان کرد: وزیر کشور معتقد است حضور و فعالیت سیروس شفقی در این برهه از زمان در سمت فرماندار کرج واجب‌تر است و اعضای شورای شهر گزینه جدیدی معرفی کنند.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که هیأت رئیسه شورا با وزیر کشور خواهد داشت یا وزیر را مجاب می‌کنند که با حکم مأموریت فرماندار موافقت کنند و یا اینکه دوباره قصه سرگردانی شهرداری کرج آغار خواهد شد.
رئیس کمیسیون معادن مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس نمی‌توانند به طور مستقیم به کار شورا ورود کنند و هر نظری که تا کنون داده‌ایم تنها توصیه‌های دوستانه و اتمام اختلافات در جهت برگشتن آرامش به شهر بوده و مقام نظارتی بر کار شوراها که نهادی مردمی است بر عهده فرمانداری هر شهرستان است.
انتهای پیام/۳۳۹۳