تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 312336
سه شنبه - 8 خرداد 1397 - 12:00

هواوی ؛ تنها برند چینی در میان برترین های جهان

هواوی ارزشمند ترین برند تجاری جهان در سال ۲۰۱۸ لقب گرفت. روز گذشته لیست فروبز مبنی بر ارزشمند ترین برند های جهانی منتشر شد و هواوی توانست برای دومین سال متوالی علاوه بر حضور در این لیست پیشرفت قابل توجهی نیز داشته باشد. پیشرفتی که نشان می دهد هواوی مسیر خود را در بازار تکنولوژی به درستی انتخاب کرده است.

هواوی ؛ تنها برند چینی در میان برترین های جهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع،قرار گرفتن در این لیسن مشهور ویژگی های و قابلیت های خاص خود را می خواهد و از طرفی حضور برند اچل در صدر دیگر کاملا یک امر عادی به نظر می رسد و برندهای اول این لیست جذابیت های خاصی نمی تواند جز مرور پیشرفت های این برند ها را برای کاربران تداعی کند. سال گذشته حضور یک برند چینی با نام هواوی در این لیست و قرار گرفتن این برند در رده ۸۸ برای بسیاری از خبرگزاری ها جالب توجه بود. حال در سال جدید هواوی با پیشرفت های خاص خود توانسته است بالاتری از برندی مانند Adobe و پایین تر از برند هیوندای در رده ۷۹ ام قرار گیرد رتبه ایی که نشان می دهد هواوی در سال اخیر علاوه بر فروش بسیار خوب سود آوری بسیار بالایی نیز داشته است.

ارزش برند هواوی در سال جاری با رشو ۱۵ درصدی به ۸.۴ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است و با این وجود می توان ادعا کرد سال آینده نیز با توجه به شرایط موجود باز هم باید شاهد پیشرفت این برند چینی باشیم. هواوی در سال جدیدبا تکیه بر پرچم داران بخش موبایل خود یعنی سری P20 توجه همگان را به خود جلب کرده است و استفاده از سه لنز دوربین در بخش دوربین اصلی کار را برای رقابت با این برند چینی بسیار سخت تر از گذشته کرده است به گونه ای که پرچم دار سال جدید هواوی برترین دوربین گوشی های هوشمند از دید بسیاری وب سایت های معتبر شناخته می شود. با این وجود به نظر می رسد باید شاهد حضور هواوی در لیست های فروبز در سال های آینده نیز باشیم.