تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 354518
سه شنبه - 26 تیر 1397 - 21:19

هوآوی رقابت با سامسونگ و شیائومی را در اقدامی جالب شروع کرد

گوشی جدید سری Honor هوآوی به زودی در هندوستان رونمایی خواهد شد. هفته پیش کمپانی هوآوی در هندوستان اعلام کرد که در روز ۲۴ ژولای گوشی جدید خود را رونمایی خواهد کرد.

هوآوی رقابت با سامسونگ و شیائومی را در اقدامی جالب شروع کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی جدید سری Honor هوآوی به زودی در هندوستان رونمایی خواهد شد. هفته پیش کمپانی هوآوی در هندوستان اعلام کرد که در روز ۲۴ ژولای گوشی جدید خود را رونمایی خواهد کرد. از این گوشی هوشمند با نام Honor 9N یاد می شود شباهت های بسیاری با گوشی پرفروش میان رده هوآوی در نیمه اول سال است. امروز خبری از این برند زیر شاخه هوآوی منتشر شد که نشان می دهد Honor 9N پتانسیل تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند در بازار کشور هندوستان را دارد. این اولین رونمایی رسمی این برند در خارج از خاک چین است و به نظر می رسد در سال جدید کمپانی های چینی سیاست های جالبی را برای خود در نظر گرفته است.

Honor در صفحه رسمی توییتر خود این موضوع را تایید کرد که علاقه مندان به این برند باید منتشر عرضه گوشی هوشمند خود باشند. روز گذشته خبر جالبی از رقیب چینی هوآوی یعنی برند قدرتمند شیائومی منتشر شد که بیان کرد شیائومی قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را در کشوری خارج از چین رونمایی کند و امروز نیز هوآوی این خبر را تایید کرد که این کار را در کشور هندوستان عرضه خواهد کرد. هوآوی عملکرد بسیار جالبی خواهد داشت . این کمپانی در اصل با این حرکت دو رقیب خود را در شرایط سخت قرار دهد. هوآوی ابتدا میان رده خود را در کشوری خارج از چین عرضه خواهد کرد اما انتخاب کشور هندوستان بسیار جالبی است کشوری که جمعیت بسیار بالایی دارد و پرجمعیت ترین کشور بعد از چین است. سامسونگ نیز مدتی پیش بزرگترین کارخانه ساخت موبایل را در این کشور احداث کرد. این کمپانی کره ایی هم عقیده دارد بازار کشور هندوستان برای گوشی های میان رده پتانسیل بسیار بالایی دارد که با این شرایط باید منتظر جنگ های اساسی میان رند های تولید کننده موبایل باشیم.

ظاهر Honor 9N را می توان ترکیبی از چند گوشی هوشمند هوآوی دانست اما شاید بیشترین چیزی که به این گوشی جذابیت می دهد صفحه نمایش ۵.۸۴ است که در ماه های اخیر آن را در پی ۲۰ لایت هوآوی با همان نوا ۳ ای موجود در بازار ایران نیز مشاهده کرده ایم با این شرایط باید انتظار گوشی هوشمند با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ را داشته باشیم که بریدگی صفحه نمایش را خواهد داشت. این صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این گوشی هوشمند از پردازنده معروف و تکراری کایرین ۶۵۹ استفاده کرده است که دارای رم نرم افزاری چهار گیگابایت است. Honor 9N دارای دو نسخه خواهد بود که حافظه داخلی های ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت را شامل خواهد شد.

Honor 9N رنگ های جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد این رنگ ها شامل سبز، بنفش و مشکی و آبی خواهد بود و طبق اخبار موجود این گوشی دارای قیمتی در حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار است که قیمتی مناسب برای این گوشی هوشمند محسوب می شود