اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 707298
پنجشنبه - 19 اردیبهشت 1398 - 20:19

همیاری همچنان ادامه دارد

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: به منظور پاکسازی و آماده‌سازی سطح معابر شهری برای عبور و مرور بهتر هموطنان خودرو جاروب شهری سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به پلدختر اعزام شد.

همیاری همچنان ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع سیل اخیر ستاد بحران سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در آماده باش کامل قرار داشت و با اعزام تجهیزات و خودروهای سنگین اقدام به مهار سیلاب و بازگشایی معابر در مناطق سیل‌زده کرد.

وی از اعزام خودروهای سنگین سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: در حال حاضر به دلیل نیاز به نظافت معابر شهری در مناطق سیل زده با اعزام خودرو جاروب شهری به پلدختر این اقدام به نحو شایسته برای هموطنان انجام خواهد شد و همچنان همیاری سازمان خدمات موتوری ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به نقش موثر سازمان خدمات موتوری در بحران‌ها تاکید کرد: این نقش کلیدی در مناطق سیل‌زده بروز و ظهور بیشتری داشت و همین فعالیت‌های صادقانه در مناطق سیل زده استان‌های لرستان و خوزستان باعث سربلندی شهرداری اصفهان در امر امدادرسانی به هموطنانمان شد.