همکاری شرکت گاز استان برای ساخت پل مقابل سازه اجلاس سران اصفهان

شبکه گاز ۱۲ اینچ مقابل ساختمان اجلاس سران اصفهان جهت احداث پل مربوط به این سازه جابجا شد.

همکاری شرکت گاز استان برای ساخت پل مقابل سازه اجلاس سران اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، شبکه گاز ۱۲ اینچ مقابل ساختمان اجلاس سران اصفهان جهت احداث پل مربوط به این سازه جابجا گردید و پس از آن با اطلاع رسانی قبلی از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان، اتصال شبکه فاقد گاز، به شبکه گازدار  این خط که  فشاری معادل ۲۵۰ پوند داشت، انجام شد.

همچنین همزمان با این پروژه، اتصال خط ۴ اینچ مقابل روستای ردان نیز صورت گرفت که طی این عملیات ها با همکاری پلیس راهور از فرصت قطع گاز استفاده بهینه شده و پروژه خط جدید ۶ اینچ با فشار ۲۵۰ پوند شرکت دام و کشتارگاه واقع در اتوبان روح الامین که بر روی همان خط ۱۲ اینچ اتصال پیدا می کرد و قبلا لوله های آن تست و آماده اجراگردیده بود حفاری و این شبکه نیز گازدار شد.

لازم به ذکر است، در این راستا به دلیل قطع گاز و تخلیه شبکه ۱۲ اینچ ، تعداد ۵ ایستگاه(آبشار، دنارت، اصفهانک، شهید کشوری ۱ و شهید کشوری ۲) و حدود ۴ هزار مشترک بدون گاز بوده که پس از اتمام عملیات، وصل گاز آنها صورت گرفت.

گفتنی است، در راستای جابجایی شبکه گاز ۱۲ اینچ مقابل سالن اجلاس سران، قبل از شروع عملیات اجرایی آن اطلاعیه قطع گاز به تمامی مشترکین، رستوران و نانوایی ها به صورت شفاهی و به جایگاه  CNG  و کارخانجات  واقع در منطقه به صورت کتبی اعلام گردید.