رییس شورای توسعه اتاق بازرگانی اصفهان

 همه معتقدند راه نجات استان گردشگری است؛ اما نقشه راه نداریم

رییس شورای توسعه اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه همه مسوولان اصفهان معتقدند راه نجات استان گردشگری است، گفت: متاسفانه نقشه راهی در این زمینه وجود نداشت و اتاق بازرگانی اصفهان در خصوص تحقیقات در این زمینه ورود پیدا کرد.

 همه معتقدند راه نجات استان گردشگری است؛ اما نقشه راه نداریم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رییس شورای توسعه اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه همه مسوولان اصفهان معتقدند راه نجات استان گردشگری است، گفت: متاسفانه نقشه راهی در این زمینه وجود نداشت و اتاق بازرگانی اصفهان در خصوص تحقیقات در این زمینه ورود پیدا کرد.

علی کرباسی اظهارداشت: طرح مطالعاتی زیر ساخت های گردشگری و وضع موجود برای رسیدن به افق ۱۴۰۴ و طرح مطالعاتی چالش های گردشگری اصفهان در قالب مصاحبه با فعالان حوزه گردشگری، مصاحبه رو در رو با ۴۰۰ گردشگر و مراکز بین المللی انجام شده و نتایج خوبی در این زمینه به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: در افق ۱۴۰۴ باید ۲۰ میلیون گردشگر جذب کشور شوند که از این میزان سهم اصفهان ۵ میلیون نفر است و در همین خصوص مثلث طلایی گردشگری تاریخی بین استان های اصفهان، یزد و فارس تشکیل شد و برنامه ریزی های لازم صورت گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین تلاش می کنیم مثلث گردشگری طبیعت بین استان های اصفهان، چهارمحال و کهکیلویه و بویراحمد تشکیل شود.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان دارای سه هزار و یکصد عضو است و بعد از تهران بزرگترین اتاق کشور است.