استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 695409
پنجشنبه - 5 اردیبهشت 1398 - 04:08
استاندار قم:

همدلی بی نظیر نیروهای دولتی و مردمی‌ استان قم در کمک به سیل زدگان

استاندار قم با قدردانی از کمک های سخاوتمندانه مردم قم به سیل زدگان گفت: این کمک ها جلوه های زیبایی از همدلی واتحاد نیروهای دولتی و مردمی را به نمایش گذاشت.

همدلی بی نظیر نیروهای دولتی و مردمی‌ استان قم در کمک به سیل زدگان
به گزارش پایگاه خبری ربیع،دکتر بهرام سرمست در نشست با اعضای قرارگاه کمک های مردمی مستقر در لرستان با اشاره به گسیل امکانات و کمک های استان قم به مناطق سیل زده کشور از جمله پلدختر اظهار کرد:  گزارش اقدامات و فعالیت های افراد، موکب ها و گروه هایی که در این کار مشارکت داشته اند باید در نشستی جمع بندی و به مردم ارائه شود.
وی افزود: استان قم علاوه بر کمک های مردمی ، در بحث مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع سیلاب در داخل استان و میزبانی همزمان از میلیون ها زائر و مسافر نوروزی و نیمه شعبان نیز عملکرد بسیار موفقی داشت که مستند سازی و انعکاس گزارش این بخش از کار نیز ضروری است.
استاندار قم همچنین با قدردانی از نقش آفرینی  مردم قم در یاری رسانی به مردم سیل زده تصریح کرد: ترویج فرهنگ کار خداپسندانه، بی منت و خدمت رسانی صادقانه در کنار همدلی نیروهای مردمی و دولتی از مهم ترین دستاورد های این حضور و مشارکت کم نظیر بود.
سرمست با تأکید بر لزوم تلاش در جهت نظام مند کردن بیشتر  کمک های استان قم به سیل زدگان خاطرنشان کرد: این کمک ها باید به شکل مؤثر و تا تثبیت شرایط به ویژه برای ماه مبارک رمضان نیز استمرار داشته باشد.
در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به عنوان نماینده ویژه استاندار قم در استان لرستان و مسؤل قرارگاه کمک های مردمی  گزارشی از اقدامات و فعالیت های استان در کمک به مناطق سیل زده لرستان و دیگر استان های سیل زده ارائه دادند.
همچنین محسن اروجی‌مدیر کل‌مدیریت بحران‌استان ضمن تشکر از فعالیتهای نهادهای ذیل ستاد مدیریت بحران و ستاد مردمی گزارشی از  ارسال امکانات و ماشین آلات سنگین و اقدامات زیرساختی صورت گرفته در  استانهای گلستان،لرستان و خوزستان ارائه نمود.‌