استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 536932
چهارشنبه - 30 آبان 1397 - 13:07
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شده است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شده است و با برگزاری اجلاس جهانی گردشگری و رویداد همدان ۲۰۱۸ تمامی شبکه‌های تلویزیون همدان را نشان داد.

همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شده است و با برگزاری اجلاس جهانی گردشگری و رویداد همدان ۲۰۱۸ تمامی شبکه‌های تلویزیون همدان را نشان داد.

قادری، همدان “حمیدرضا حاجی بابایی” در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان گفت: همه باید مسیر مورد نظر مقام معظم رهبری را طی کنیم چرا که وضعیت کشور ویژه است و جای هیچ کشمکش و افتراقی نیست فقط باید به فکر خدمتگذاری به مردم بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای استان برای کار مهیاست،افزود: فضای استان هر روز بهتر و حاشیه‌ها کمتر شده و فضا برای کار بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: وضعیت اقتصادی امروز برای مدیریت و کار سخت است اما هماهنگی‌ و همراهی در همدان کارها را آسان خواهد کرد.

وی گفت: در تمامی نقاط کشور نام همدان مطرح است که علت کسب این توفیق هماهنگی بین مجمع نمایندگان استان و استاندار است.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه همدان در مسیر توسعه گردشگری قرار گرفته است، اظهار داشت: همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شده است و با برگزاری اجلاس جهانی گردشگری و رویداد همدان ۲۰۱۸ تمامی شبکه‌های تلویزیون همدان را نشان داد و سازمان برنامه و بودجه هم به این نتیجه رسیده که همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری شناخته شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس بایکدیگر اتحاد و یکپارچگی دارند، خاطرنشان کرد: تمام نمایندگان شهرستان‌های استان هم‌افزایی دارند و یکپارچه در مسیر توسعه حرکت می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیک‌بخت مدیری کاربلد بود و با تمام مسئولان مرتبط بوده است، افزود: امروز مردم همدان فصل جدیدی از تاریخ، کار و توسعه استان را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: استان همدان صاحب‌نام است و با این وجود دروازه توسعه استان باز شده و این استان تمام ظرفیت خود را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دیدگاه سیاسی بی رنگ شده است، اضافه کرد: افکار همه به هم نزدیک است و تمامی افراد پشت سر رهبر فرزانه انقلاب حرکت می کنند و این در حالیست که دشمن سعی در ضعیف کردن کشور ایران دارند بنابراین باید همه برای تقویت کشور تلاش کنند.