اردستان » تولیدی » شهرستان های اصفهان
کد خبر : 210397
شنبه - 30 دی 1396 - 22:57

همایش قرآنی کلام وحی در اردستان برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عیسی شفیعی در گفتگویی اظهار کرد: دارالقرآن نورالهدی آموزش و پرورش اردستان در سال ۹۶ مجوز گرفته، اما مکانی برای فعالیت نداشتند. وی تاکید کرد: با پیگیریهای انجام شده و شناسایی یکی از مدارس و بازسازی ۱۵۰ میلیون ریال در سال گذشته به منظور دارالقرآن نورالهدی مورد استفاده قرار گرفته […]

همایش قرآنی کلام وحی در اردستان برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عیسی شفیعی در گفتگویی اظهار کرد: دارالقرآن نورالهدی آموزش و پرورش اردستان در سال ۹۶ مجوز گرفته، اما مکانی برای فعالیت نداشتند.

وی تاکید کرد: با پیگیریهای انجام شده و شناسایی یکی از مدارس و بازسازی ۱۵۰ میلیون ریال در سال گذشته به منظور دارالقرآن نورالهدی مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: دارالقرآن نورالهدی نیاز شهر اردستان بوده و با مدیران توانمند و با داشتن سرمایه خوب دانش آموزی در اختیار موارد روخوانی، تجوید و حفظ قرآن، گام های مهمی را در خصوص نماز، عترت و گسترش آن برداشته اند.

شفیعی با بیان اینکه حدود ۷۵ دانش آموز مستقیم از دارالقرآن نورالهدی اردستان روزانه استفاده می کنند، تصریح کرد: دارالقرآن نورالهدی بصورت سیار با برگزاری جنگ های قرآنی و ختم قرآنی در مدارس برنامه های خود را انجام می دهد.

وی تاکید کرد: با وجود پتانسیل و ظرفیتی که در فراگیران قرآنی نورالهدی اردستان وجود دارد می توان در آینده ای نزدیک نسبت به برگزاری همایش قرآنی کلام وحی اقدام کرد.

انتهای پیام/فرخی