پیشخوان » فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر
کد خبر : 514514
پنجشنبه - 17 آبان 1397 - 13:42

همایش انجمن علمی مطالعات صلح ایران فراخوان داد

فراخوان دومین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران با عنوان «صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران» منتشر شد.

همایش انجمن علمی مطالعات صلح ایران فراخوان داد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  ایسنا، انجمن علمی مطالعات صلح ایران اعلام کرد در راستای مسئولیت علمی، اخلاقی و مدنی خود با تاکید بر صلح و همبستگی ملی به مثابه یک حق برآمده از زندگی اجتماعی و ملی، تلاش دارد به تولید و گسترش این ادبیات کمک کند و به همین دلیل از همه صاحب‌نظران و پژوهشگران رشته های مختلف دانشگاهی خواسته مقالات خود را «با تاکید بر مسائل ایران» به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

مطالعات پایه مرتبط با صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی، دولت، صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران، نخبگان صلح، وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران و نهادهای مدنی و گروه های اجتماعی، صلح و وفاق اجتماعی و همبستگی ملی در ایران محورهای اصلی این همایش هستند.

مقاضیان می‌توانند چکیده مقاله های خود را اول آذرماه و متن کامل را تا ۱۵ دی ماه به دبیرخانه این همایش به آدرس Ipsan_conference@yahoo.com ارسال کنند. این همایش نیمه دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

مقاضیان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۲۲۷۴۷۹۵۰۶ تماس بگیرند یا به آدرس http://ipsan.ir/conf  مراجعه کنند.

دومین همایش سالانه انجمن علمی مطالعات صلح ایران که علی کریمی دبیری علمی و شقایق حیدری دبیری اجرایی آن را بر عهده دارند با مشارکت خانه اندیشمندان علوم انسانی، مرکز گفتمان صلح برای همه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/