اصفهان » تولیدی » زهرا زرفشانی
کد خبر : 1041770
جمعه - 1 تیر 1403 - 11:35
شهردار ابریشم در گفتگو با ربیع مطرح کرد؛

هفته آینده؛افتتاح بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده استان در شهر ابریشم

شهردار ابریشم در گفتگو با خبرنگارربیع به معرفی چند طرح شاخص اجرایی در این شهر پرداخت و گفت: به زودی و در هفته آینده «ورزشگاه سرپوشیده ولایت» که یکی از بزرگترین ورزشگاه های استان اصفهان است به بهره برداری می رسد.

هفته آینده؛افتتاح بزرگترین ورزشگاه سرپوشیده استان در شهر ابریشم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار ابریشم در گفتگو با خبرنگارربیع به معرفی چند طرح شاخص اجرایی در این شهر پرداخت و گفت: به زودی و در هفته آینده «ورزشگاه سرپوشیده ولایت» که یکی از بزرگترین ورزشگاه های استان اصفهان است به بهره برداری می رسد.

سید رضا ابطحی افزود: این ورزشگاه با ۱۲۰۰ مترمربع فضای ورزشی و ۹۹درصد پیشرفت فیزیکی در هفته آینده افتتاح می شود.

وی ادامه داد: برای ساخت و راه اندازی این ورزشگاه در مدت ۱۰ سال بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و هم اکنون این ورزشگاه با دارا بودن سکوی تماشاگر هزار نفره، با کفپوش های استاندارد آماده میزبانی از علاقه مندان به ورزش های گروهی است. ابطحی اظهارداشت: ورزشگاه ولایت با کفپوش های استاندارد مزین شده است و مجهز به سالن های فوتسال، بسکتبال و هندبال است و تمام امکانات این ورزش های گروهی در این ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از افتتاح «جاده سلامت» شهر ابریشم در هفته آینده خبر داد. شهردار ابریشم گفت: این جاده در فضایی به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع و به طول یک کیلومتر طراحی شده است  و در مرکز شهر، در کنار پارک شهدای محله حسن آباد ساخته شده است .وی اعلام کرد: برای ساخت این جاده ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است که شامل کف سازی، روشنایی، سکوهای نشیمن و … می شود و تاکنون بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ابطحی در ادامه با بیان اینکه یک پروژه دیگر نیز تا پایان سالجاری در این شهر مورد استفاده شهروندان قرار می گیرد، گفت: «فرهنگسرای محله» باغ ابریشم با ۱۰ فضای آموزشی تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد و برای ساخت آن با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی، بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار ابریشم در بخش دیگری از سخنانش به تخصیص ۴۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر این شهر اشاره و تصریح کرد: متاسفانه به رغم اینکه ۲۵ هزار مترمربع از معابر و کوچه های شهر ابریشم نیاز به روکش آسفالت و ۳۰ هزار مترمربع نیز نیازمند ترمیم و لکه گیری دارد، امسال و تا پایان تابستان به دلیل کمبود اعتبارات می توانیم تنها یک چهارم معابر را آسفالت کنیم.

زهرا زرفشانی