استانها » البرز
کد خبر : 548593
پنجشنبه - 8 آذر 1397 - 18:42
نماینده مردم کرج در مجلس:

هرگز از استقلال و عزت نفس خود دست برنمی‌داریم/زمان مناسبی برای مذاکره نیست

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه ما هرگز از استقلال و عزت نفس خود دست برنخواهیم داشت، گفت: در این برهه از زمان موقعیت مناسبی برای مذاکره نیست و باید ببینیم بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد.

هرگز از استقلال و عزت نفس خود دست برنمی‌داریم/زمان مناسبی برای مذاکره نیست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، عزیز اکبریان امروز اظهار داشت: مذاکره طبق گفته مسئولان نظام در این دوره از زمان به نفع ما تمام نخواهد شد و باید اگر مذاکره‌ای اتفاق می‌افتد برای کشور منفعت داشته باشد.
وی همه ما باید طبق قوانین بین‌الملل رفتار کنیم، افزود: ایران بجز رژیم صهیونیستی سایر کشورها را به شکل رسمی قبول دارد از همین رو با اصل مذاکره و تعامل مشکلی نداریم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برجام و مذاکره گذشته با آمریکا تعامل ما را به جهان نشان داد، اما این آمریکا بود که با خودزنی شرایط را بهم زد و نسبت به تعهدات مطرح شده بدعهدی کرد.
اکبریان یادآور شد: به هر حال نباید بحثی به عنوان سازش مطرح شود چرا که در ابتدا به دنبال بحث و یا جنگی نبوده ایم بلکه طبق معیارهای خود رفتار و عمل می‌کنیم.
وی تصریح کرد: کشور ما طبق چارچوب قانون و قوانین بین‌المللی در حرکت است اما دشمن سعی دارد ما را با مشکل مواجه کند و درگیری به وجود آورد.
نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه ما هرگز از استقلال و عزت نفس خود دست برنخواهیم داشت، بیان کرد: در این برهه از زمان موقعیت مناسبی برای مذاکره نیست و باید ببینیم بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد.
اکبریان یادآور شد: افرادی که مذاکره را پیشنهاد می‌دهند، تنها نظر خود را ارائه می‌کنند و نباید به وطن فروشی متهم شوند، هر دو جناح سیاسی افراد افراطی دارند که باید با اتحاد و همدلی به وحدت برسیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر وحدت داشته باشیم طبق صلاحدید نظام و کشور در حرکت خواهیم بود و به توسعه ایران کمک می‌کنیم.
به گفته رئیس کمیسیون صنایع و معادن، مقام معظم رهبری همواره منافع کشور و نظام را در پیش گرفته‌اند و ما نیز در مسیر صحبت های ایشان در حرکت هستیم.
انتهای پیام/و