استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 582008
شنبه - 1 دی 1397 - 17:50
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

هدف دشمن اسلام است / دشمنان مخالف جناح خاصی نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دشمنان اینک مخالف یک جناح خاص نیستند و هدف دشمن اسلام است.

هدف دشمن اسلام است / دشمنان مخالف جناح خاصی نیست

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری ظهر امروز در جلسه کارگروه دانشگاهیان، علم و فناوری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان اینک مخالف یک جناح خاص نیستند و حتی قصدشان نابودی روحانیت نیز نیست زیرا در جمع ضدانقلاب افراد معمم نیز حضور دارند لذا هدف دشمن اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از مهر ۹۵ کلید خورد و کارهای پژوهشی انجام شد و البته سال ۹۶ به دلیل انتخابات، روند کند شد اما درنهایت شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تشکیل شد.

وی افزود: آخرین جلسه این شورا ۲ هفته قبل در وزارت کشور برگزار شد و به‌تناسب ظرفیت استان‌ها تعدادی کارگروه‌ تشکیل شد و ریاست شورا در هر استان را نماینده ولی‌فقیه بر عهده دارد.

سالاری ادامه داد: ۱۴ کارگروه کشوری تشکیل‌شده و ما یک کارگروه و دو کمیته دیگر نیز اضافه کردیم که یکی از این کمیته‌ها به پیشنهاد خراسان شمالی به‌کل کشور اعلام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یکی از این کارگروه‌ها را کارگروه دانشگاهیان، علم و فناوری و نخبگان عنوان کرد و بیان داشت: با نظر اکثریت مسئولیت این کارگروه به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد.

وی در پایان ترسیم و تدوین اهداف انقلاب اسلامی در موضوع مربوط به کارگروه، ترسیم و تدوین کارنامه انقلاب، تولید پیام و محتوا موردنیاز رسانه‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان و بررسی تطبیقی دستاوردهای انقلاب با سایر کشورها و پیش از انقلاب را از وظایف این کارگروه عنوان کرد.

در پایان این جلسه حکم رجبعلی وثوق به‌عنوان مسئول کارگروه دانشگاهیان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت شد.

انتهای پیام/