تولیدی » سرمقاله » یادداشت و سرمقاله
کد خبر : 203495
چهارشنبه - 20 دی 1396 - 10:00

هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایران چیست؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نفیسه الله دادی/دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار سعی داشتند اعتراضات مردمی را به خصومت با اصل نظام و بنیادهای نخستین آن ربط دهند، ولی باز هم شکست خوردند. ملت ایران، اسلامیت و جمهوریت نظام را اصل اساسی آن می‌دانند و به آن پایبند هستند. آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره سعی […]

هدف دشمنان  جمهوری اسلامی ایران چیست؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نفیسه الله دادی/دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار سعی داشتند اعتراضات مردمی را به خصومت با اصل نظام و بنیادهای نخستین آن ربط دهند، ولی باز هم شکست خوردند.
ملت ایران، اسلامیت و جمهوریت نظام را اصل اساسی آن می‌دانند و به آن پایبند هستند. آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره سعی دارند تئوری‌ای را طراحی کنند که در آن مردم را نسبت به فرهنگ و اعتقاداتشان سرد کنند؛ اما آنها درک درستی از انقلاب اسلامی ایران ندارند؛ زیرا انقلاب ما، انقلابی از جنس اعتقادی و فرهنگی است و این بدین معناست که ناشی از اعتقادات مردم است.
فرهنگ مردم ایران همواره یکتاپرستی بوده است و با پذیرش اسلام شکوفاتر و مستحکم‌تر شد و با انقلاب اسلامی این اعتقادات مردمی شکل رسمی‌تری یافت. از سوی دیگر پذیرش اسلام برای ایدئولوژی لیبرایسم دشوار بود؛ زیرا آزادی‌های ناشی از سرمایه‌داری در آن، جایی نداشت. از سوی دیگر مقابله با اسلام سخت‌ بود؛ زیرا اسلام ریشه‌ اعتقادی‌الهی داشت.
باید خاطرنشان کرد ملت ایران به مبانی اعتقادی و فرهنگی خویش پایبند است و این را در طول تاریخ بارها نشان داده‌ است. شعارهای مخالف نظام در اغتشاشات اخیر از سوی مردم ایران نبود؛ بلکه از سوی طراحان ضد ایران و ضد اسلام طراحی شده بود. مردم ایران معترض بودند؛ بنابراین برای آنها کاربرد واژه اغتشاش درست نیست؛ بلکه باید گفت اغتشاشگران، عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی‌ای بودند که از معاندان نظام اسلامی ایران، دستور می‌گرفتند.
رژیم اشغالگر صهیونیستی دشمن قسم‌خورده ایران بوده و هست. رژیم صهیونیستی از ایران واهمه دارد و همین واهمه سبب دشمنی با ایران شده است.
نزدیکی جغرافیایی رژیم اشغالگر به جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دادخواهی و ظلم‌ستیزی ایران، خواب از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است.
سیاست‌گذاری‌های ایران بر پایه اعتقادات و فرهنگ اسلامی بوده و موجب ترس دوچندان شده است؛ اول از اسلام، بعد از جمهوری اسلامی ایران.