استانها » البرز
کد خبر : 639249
سه شنبه - 23 بهمن 1397 - 19:32
نماینده ولی فقیه در استان البرز:

هدف انقلاب در دهه پنجم حرکت به سمت تحقق تمدن بزرگ اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان البرز در پیامی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی به سمت تمدن بزرگ اسلامی با عزمی جزم حرکت خواهد کرد.

هدف انقلاب در دهه پنجم حرکت به سمت تحقق تمدن بزرگ اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی در پیامی از مردم استان البرز جهت حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: پیام روشن این حرکت عظیم و مردمی که با اتحاد و انسجام و استحکام لازم برگزار شداین بود که بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان به خصوص استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار زده شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده ولی فقیه در البرز افزوده است: بحمدالله این انقلاب زنده است و با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب حرکت به سمت مسیر مشخص شده و به سمت تمدن بزرگ اسلامی با عزم جزم در دهه پنجم انقلاب ان شاء الله حرکت خواهد کرد و آینده روشن در پیش روی ملت ایران خواهد بود. این حرکت و انسجام پر شور انجام شد و تمام مردم از اقشار مختلف پیر، جوان، کودک، نوجوان، دانشجویان و روحانیون، زن و مرد آمدند و با یک وحدت مثال زدنی در این مجلس و راهپیمایی باشکوه حاضر شدند. مردم با تمام مشکلات و سختی هایی که متحمل‌ شده اند و همه این را می‌دانند که دشمنان ما نقشه های شومی کشیده اند وبعضا قصد زمین گیر کردن مردم و جامعه را دارند، اما این مردم خالصانه آمدند.

در این بیانیه آمده است: این حضور یک وظیفه را برای همه مسئولان و ما فراهم می‌کند و آن این است که خالصانه تر وارد عرصه شویم و شب را از روز نشناسیم، مجدانه در رفع مشکلات مردم، مسائل معیشتی و اقتصادی، بیکاری و تورم تلاش مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام/و/ف