تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 392933
پنجشنبه - 1 شهریور 1397 - 20:21

هدست های بلوتوث جدید و جذاب ال جی

به تازگی شرکت ال جی از هدست های بلوتوث جدید خود که قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی و مترجم گوگل را دارد ، رونمایی کرد.

هدست های بلوتوث جدید و جذاب ال جی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مانند تلفن همراه G7 ال جی ، این هدست های بلوتوث هم دارای دکمه ای برای فراخوانی دستیار صوتی گوگل طراحی شده است.شما می توانید به جای گفتن Okey Google این دکمه را فشار دهید. شما با استفاده از این هدست ها می توانید مکالمات خود را به خوبی بشنوید و به آن پاسخ دهید.

کمپانی ال جی این ایده را در ذهن دارد که شما با استفاده از این دکمه به راحتی می توانید از ویژگی هایی مانند مترجم گوگل استفاده کنید.استفاده از این سبک هدست توسط گوگل اصلا توجیه خاصی نداشت ولی این کار توسط شرکت ال جی صورت گرفت که در نوع خود جالب توجه و بی نظیر بود.

احتمالا در مراسمی که قرار است برگزار شود از زمان رونمایی و قیمت این دستگاه خبرهایی به تمام کاربران ارائه شود.

توضیحاتی در مورد هدست های بلوتوث

هدفون های بی سیم بسیار کار ما را راحت می کنند. اما این دستگاه ها مزایا و معایب خود را دارند. نکاتی را باید قبل از خرید این دستگاه ها در نظر بگیریم. با درهم ریختگی کمتر و راحتی بیشتر، محصولات بی سیم نسبت به انواع سیم دار روز به روز بیشتر طرفدار پیدا می کنند.
اما وقتی که صحبت از هدفون می شود، حذف سیم ها همیشه بهترین راه حل نیست. به خصوص هدفون هایی که با بلوتوث کار می کنند اکثرا به مشکل بر می خورند.

سه نوع اصلی هدفون بی سیم وجود دارد که می توان آن ها را در دو دسته جای داد آنهایی که به یک فرستنده جدا نیاز دارند و آنهایی که ندارند.
در مورد اولی هدفون های مادون قرمز و فرکانس رادیویی وجود دارند. البته مادون قرمز اندکی قدیمی شده است، اما هدفون هایی که از آن استفاده می کنند هنوز هم توسط شرکت هایی مثل Sennheiser تولید می شوند. مادون قرمز بیشتر برای تلویزیون استفاده می شود، اما به یک خط  بدون مانع بین هدفون و فرستنده نیاز دارد، که به معنای محدودیت در فاصله و زاویه ای است که می توان از آن استفاده کرد.

فرکانس رادیویی قوی تر است. هدفون های بی سیمی که از فرکانس رادیویی استفاده می کنند می توانند در محدوده تا ۵۰ متری کار کنند، و سیگنال های آنها از دیوار نیز می گذرد، که باعث می شود بتوان علاوه بر تلویزیون از آن برای استریو خانگی نیز استفاده کرد. البته تداخلات یک مشکل بزرگ است: با افزایش فاصله و دیگر دستگاه های بی سیمی که از همان محدوده فرکانس استفاده می کنند تداخلات بیشتر می شوند. مادون قرمز نیز مانند بلوتوث از این مساله در امان نیست.
اگر هدفونی بدون فرستنده می خواهید بلوتوث بهترین گزینه برای شماست. البته این هدفون ها به تکنولوژی بلوتوث نیاز دارند که گوشی ها،لپ تاپ ها،کنسول های بازی و تلویزیون های مدرن آن را پشتیبانی می کنند. بلوتوث محدوده ی حدود ۱۰ متری دارد.