استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 464861
شنبه - 14 مهر 1397 - 17:12
امام‌جمعه اسفراین:

نیروی انتظامی زینت‌بخش زمامداران حکومت است

امام‌جمعه اسفراین نیروی انتظامی را زینت‌بخش زمامداران حکومت دانست و گفت: زیربنای توسعه هر جامعه به امنیت بستگی دارد و اگر در منطقه‌‌ای امنیت نباشد سرمایه‌‌گذاری،‌ توسعه و اشتغال پایدار در آن منطقه رونق نخواهد یافت.

نیروی انتظامی زینت‌بخش زمامداران حکومت است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین،  در دومین روز از گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور امام‌جمعه، اعضای شورای تأمین، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین ادارات و نهادها در محل فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین برگزار شد.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است که با تلاش این سبز پوشان، کشور اسلامی در آرامش و آسایش به سر می‌برد.

وی با اشاره به تعبیر حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه سربازان، به اذن خداوند دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزت دین و امنیت‌اند گفت: زیربنای توسعه هر جامعه به امنیت بستگی دارد و اگر در منطقه‌‌ای امنیت نباشد سرمایه‌‌گذاری،‌ توسعه و اشتغال پایدار در آن منطقه رونق نخواهد یافت.

امام‌جمعه اسفراین افزود: عرصه امنیت یک عرصه علمی، آگاهی و دانایی است و نیروی انتظامی زینت‌بخش زمامداران حکومت هستند.

سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی اسفراین در ابتدای این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی به کلیه سبز پوشان این نیرو گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد این نیروی است تا همه بدانند پلیس با تلاش شبانه‌روزی وظیفه خود را برای برقراری نظم و امنیت انجام می‌دهد.

وی با اشاره به امنیت خوبی که بر شهرستان اسفراین حاکم است اظهار داشت: امنیت خوبی را که امروز در این شهرستان شاهد هستیم با تلاش و اهتمام جدی همه عزیزان در نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی و همچنین مشارکت خوب اقشار مختلف مردم شکل‌گرفته است.

در پایان این مراسم از ۱۷ نفر از خانواده‌های معظم شهدا، پرسنل ساعی، جانبازان، بازنشستگان، پلیس‌های افتخاری و شورای معتمدین پلیس با اهدا لوح تقدیر و هدایای قدردانی شد.

انتهای پیام/